Skip to main content

5. Κινητή Άμμος.



Ο Μπερτόδουλος, τα έφτιαξε με τη χοντρή!.
Αυτό κι αν είναι είδηση. Θα μου μείνει αιώνια απορία πώς συννενοήθηκαν για κάτι τέτοιο. Τι έγινε εκείνο το βράδυ στης χοντρής Στέλλας. Ή Αλεξάνδρα την έλεγαν; Η Μάρα με εμένα ήταν η φυσική κατάληξη των πραγμάτων αλλά το παρελθόν μας ήταν κλειδωμένο. Τίποτα δεν έμπαινε εκεί. Μπετόν αρμέ. Όλοι ανακουφίστηκαν με το happy end του έργου μας, την συλληπηθήκαν για τον χαμό του Φίφη - ποιός χέστηκε, και ο προβολέας γύρισε τελικά στον Μπερτόδουλο και την μόνη φορά που τον βλέπαμε με γυναίκα. Την προηγούμενη φορά, τον είχε συνοδεύσει ο πατέρας του. Συνοδός. Μία στο στρατόπεδο και μερικές στο σπίτι.Έτσι τον έκανε άντρα. Χωρίς κόπο. Άνεσις.
Η χοντρή έμεινε έγκυος από έναν Κώστα που μου είχε φτιάξει κάποτε τη μηχανή στο Νέο Κόσμο, και θεώρησε έξυπνο να το φορτώσει στον Μπερτόδουλο, που του άλλαξε η ζωή σε δεκαπέντε δεύτερα και αποφάσισε ακαριαία να πεί ναι στον μπαμπά του για να πάρει το φούρνο και να αναλάβει όλες τις ευθύνες του, όπως πρέπει. Τα 'μαθε τα περί παιδιού όμως, με λίγη βοήθεια από τους φίλους του, μέσα σε 24 ώρες. Ακολούθως, η χοντρή έτρεχε στην πλατεία Νέας Σμύρνης, κι ο Μπερτόδουλος την κυνήγαγε ουρλιάζοντας με τη μηχανή στο πεζοδρόμιο. Έναν μπόλντορα. Το "Μπερτ-μομπιλ", που λέρωνες πάντα το αριστερό πατζάκι από τη φλάτζα κεφαλής.Την έπιασε απ' τα μαλλιά και την πέταξε κάτω αλλά δεν της έκανε τίποτα άλλο.
Ήπιε μερικές μπύρες λίγο παρακάτω σε ένα μπιλιαρδάδικο, και καρφώθηκε με το Μπέρτ-μομπιλ στην Βουλιαγμένης, λίγο πριν την πρώτη είσοδο για Ηλιούπολη με 180. Το αριστερό του χέρι, από τον αγκώνα και κάτω, δεν βρέθηκε ποτέ.Στην κηδεία ο Περικλής είπε -Τουλάχιστον δεν θα τον παίζει εκεί πάνω τόσο πολύ.
Κοιταχτήκαμε σοβαρά, ο Περικλής πάγωσε που πήρε πρωτοβουλία για τέτοιο αστείο μπροστά μας, και τον ενημερώσαμε ως ειδήμονες πως ήταν επιβεβαιωμένα δεξιόχειρ. Γίναμε λιώμα, πέρασε ο Τόλης και νομίζω ότι τον είδα βουρκωμένο.
Ποτέ δεν εξηγήσαμε πλήρως στην παρέα σε τί κατέληξε η εισβολή στην βίλα και το πέπλο μυστηρίου που είχε δημιουργηθεί θα μπορούσε να μας δημιουργήσει πρόβλημα. Κανείς δεν ήταν σίγουρος ποτέ για το τί ακριβώς είχα κάνει εκεί και, από ότι είχα καταλάβει, ο καθένας σκέφτονταν διάφορα. Τους άφηνα να νομίζουν ότι θέλανε χωρίς να αφιερώσω περισσότερη σκέψη τροφοδοτώντας τον σκοτεινό μου μύθο. Γελοιότητες δηλαδή. Παιδιαρίσματα και κοπλιμέντα στον εαυτό μου. Αφού κανείς από την παρέα δεν είχε σαφή εικόνα για την ζωή μου, μόνο το να μας βλέπεις με την Μάρα ήταν πλέον σαν να κολλάς σε σαπουνόπερα. Κι όλοι αρκέστηκαν σε
αυτό. Με εμένα πρώτο. Ήμασταν το κύριο θέμα κουτσομπολιού μετά θεαμάτων σε κάθε μάζωξη και αυτό μπορεί να σε κολακέψει. Ή να σε κάνει να πάρεις τα μέτρα σου. Ή να σε πάρει ο ύπνος. Διάλεξε.
Όταν σχεδιάζεις, πετυχαίνεις, μπαίνεις σε ένα όνειρο που νομίζεις πως το ζεις, ζαχαρώνει το μυαλό σου, μαλακώνουν οι αρθρώσεις σου, ανεβαίνει η αλαζονεία σου, είσαι πιο κουλ από ποτέ, και η πρόσκρουση στο πάτωμα εκπλήσει και πονάει ασυνήθιστα.
Μπήκε τρέχοντας ξυπόλυτη, ενθουσιασμένη, ανέβηκε στον καναπέ και χοροπηδούσε με ένα γράμμα στο χέρι.
Πανεπιστήμιο Ιστορίας Τέχνης. Αγαπητή τάδε. Η αίτησή σας έγινε δεκτή. Μπλα μπλα μπλα, Συγχαρητήρια. Υπογραφή ο κοσμήτωρ, 20 Ιουνίου, Παρίσι.
Έτσι άρχισε χαρούμενη να πακετάρει κι έτσι άρχισα να πακετώνομαι. Όχι. Δεν χάρηκα με τη χαρά της. Τσαντίστηκα. Βάρυνα. Σκοτείνιασα και καθόμουν ακίνητος και σοκαρισμένος μέσα στο εγωιστικό μου ψυγείο. Ήμουν συγκαταβατικά με το μέρος της μέχρι που έθιξε το μεταξύ μας θέμα.
- Δεν υπάρχει σχέση εξ αποστάσεως. Μόνο απόσταση υπάρχει. Έβαλε τα κλάμματα πριν προλάβω να τελειώσω τη φράση μου.Υπερασπιζόμουν το δίκιο μου με θωράκιση κυνισμού και ψυχραιμίας ενώ με τα χέρια μου πίεζα τα άντερά μου μέσα, να μη χυθούν στα χαλιά.
- Αν είσαι εκεί, δεν είσαι εδώ. Κι αντίστροφα. Τόσο απλό. Πρέπει να πας όμως. Είναι αυτό που θέλεις. Κάντο. Αν γυρίσεις, θα δείξει. Ας αφήσουμε να προκύψουν τα πράγματα. Συνέχιζα να ρίχνω κουβάδες με κρύα λόγια, κομματάκια πραγματικότητας και αυτό που εγώ νόμιζα, ωριμότητα.
Σαν να έκλεινα την πόρτα μόνος μου και της έπιασα και τα δάχτυλα. Δεν φανταζόμουν πόσο μαλακή είναι η σκληρή μου. Και πόσο μαλάκας εγώ. Έφυγε βέβαια. Έμεινα φυσικά.
Όλα γαμήθηκαν ανεπιστρεπτί.
Οι άνθρωποι που μένουν κοντά σε γραμμές τραίνου, δεν ακούνε πλέον το τραίνο να περνάει. Μετά από τόσες φορές, ένιωθα πια το τραίνο να περνάει από μέσα μου. Κάθε φορά, κάτι σκάλωνε σε ένα παράθυρο, σε έναν άξονα, ξεκολούσε από μένα και το έβλεπα να ανεμίζει φεύγοντας με πάταγο. Και το ζήλευα με πολλούς τρόπους. Και ξανάβλεπα τον ορίζοντα που τον είχα ξεχάσει και την ακινησία μου που δεν με άφηνε να κάνω ένα βήμα δίπλα, πριν περάσει το επόμενο.
Δεν υπήρχε αμφιβολία πλέον.
Ήταν όλα απλά.
Είμαι δειλός.
Κότα.

Comments

Anonymous said…
Τελικά αποφάσισες να γράψεις... Χαίρομαι αλλά ειναι άδειο το κείμενο...κάτι λείπει!!!
Godot said…
Μόνο ένα "κάτι" σου λείπει;

Popular posts from this blog

Απλή συνωνυμία

«Το κουδούνι είναι» – συνειδητοποίησε αφού είδε ένα όνειρο 3 δευτερολέπτων. Καθόταν λέει σε μία κούνια που ήταν δεμένη σε δύο καμπάνες και σε κάθε μικρή του κίνηση αυτές χτυπούσαν. Όσο φόραγε την φόρμα του καταριόταν τους πλασιέ, τους διαχειριστές, τα παιδιά για τα κάλαντα, τους ταχυδρόμους και τις έρευνες αγοράς. Δεν κοίταξε απ’ το ματάκι, απλά άνοιξε την πόρτα, ενώ βύθισε το άλλο χέρι στα μαλλιά του τραβώντας τα ελαφρά πίσω, μήπως και ισιώσει αυτό το τσουλούφι που αισθανόταν σαν κεραία αυτοκινήτου. Ο κύριος ήταν γύρω στα 50. Μπορεί και 60. Ευγενική αλλά και περίεργη φυσιογνωμία. Άσπρο δέρμα, ξανθά κοντά μαλλιά, ντυμένος με μακρύ μαύρο σακάκι, σαν διευθυντής ορχήστρας ή τσίρκου. Άσπρο πουκάμισο, μαύρο παπιγιόν, μαύρο παντελόνι και ένα ζευγάρι μαύρα καλογυαλισμένα παπούτσια από αυτά που πάντοτε ζήλευε αλλά δεν έχει κανείς στο νούμερό του. Γαλανά μάτια με απαλό αλλά γεμάτο βλέμμα πίσω από ελαφριά οβάλ γυαλιά. Πριν προλάβει να σκεφτεί πόσο μοιάζει με κάποιον που δεν είναι σίγουρος πο

Χρράααατς! Τον άτιμο!

- Ζερβός: Γεια σ’ Στέλιο! - Ηλιόπουλος: Μπάρμπα! Βρεεεεε.... Γειά σου μπάρμπα! Πότε ήρθες; - Ευτούνη τη στιγμή - Ευτούνη; - Ευτούνη. - Για κείνη τη δουλειά που είχες ξανάρθει; - Τς! - Αλλά; - Για του λόγου σου. - Του λόγου μου; Δηλαδή τί συμβαίνει με του λόγου μου μπάρμπα; - Άντε τώρα παληκαρά μου, να σε δω και να σε καμαρώσω! - Πώς να με καμαρώσεις μπαρμπούλη; - Σαν κουτσοπυργιώτη, σαν άντρα, και προπαντώς σαν γνήσιο Κοντογιώργη. Πιδί του Βαγγέλ’ του Κοντογιώργ’, αγκόν’ του Στυλιανού του Κοντογιώργ’, δισεγκον’ του Σταύρου του Κοντογιώργ’, και σαν ανηψούδι δικό μ’ - Δεν σε καταλαβαίνω μπάρμπα. - Δεν έμαθες τίποτα για τα φονικά; - Φονικά, τί φονικά; - Εψές... - Ε; - Στο χουριό.... - Ε; - Ψηλά στον προφήτ’ Ηλιά... ο ξάδερφός σου.... - Ο Διαμαντής; - Ποιός άλλος; Απόμεινε κι άλλος; - Και τί έκανε στον προφήτη Ηλία ο Διαμαντής ρε μπαρμπούλη; - Είχε μάθει αποβραδίς... - Ο Διαμαντής; - Ο Διαμαντής! - Ότι θα διάβαινε κει κι ο Νότης ο Μακρυκώστας! - Ώχ ωχ ωχ ωχ ωχ! Λοιπόν; - Παραφύλαξε λοιπόν,

Jorge "Malaka" Martinez

Ο Jorge Martinez μετεγγράφηκε χτές στην Juventus από την Catania. Ο θείος του ήταν προπονητής στην Ελλάδα (νομίζω στον Ατρόμητο) και από μικρό παιδί τον φώναζε μαλάκα. Λόγω του ότι το όνομα Jorge Martinez είναι σαν να λέμε εδώ Γιάννης Παπαδόπουλος, το παρατσούκλι "Malaka" του κόλλησε . Του έμεινε από μικρός και αναπαράχθηκε από τον ποδοσφαιρικό κόσμο, τα αθλητικά ραδιοφωνα και τις εφημερίδες. Έτσι, ο Malaka Martinez πλέον, αποκτήθηκε απο την Μεγάλη Κυρία του ποδοσφαίρου ως ο αντικαταστάτης του Pavel Nedved που κρεμάει τα παπούτσια του στο τέλος αυτής της σεζόν. Απόσπασμα από την πρώτη του μεταγραφή στην Catania: Martinez (24) will arrive in Italy on Monday, and will be officially presented as the new player of the club the following day at the President Park Hotel di Acicastello. The Uruguayan midfielder is known for his outstanding skill, his tremendous technique, and powerful shot. Martinez is likely to be a key player as Catania looks to improve on last season’s showing.