Τετάρτη, Ιουνίου 29, 2011

Παρεξήγηση

- "Πάρτα ρε! Πάρτα" (φαπ)
- "Είσαι μαλάκας; (φαπ) Ο Μπάμπης είμαι ρε! "
- "Ε; Μη μιλάς ρε! "
- "Μπάμπης ρε! Μπάμπης!"
- "Μπάμπης ε;  Ώπα - ποιός Μπάμπης;"
- "Εγώ ρε! Εμένα βαράς ρε;"
- "Μπάμπη !!! Μπάμπη!!!!!!! Σόρυ ρε φιλαράκι - ρε συ δε σε γνώρισα ρε... αμαααάν... ρε ο Μπάμπης! Καλά είσαι ρε Μπαμπίνο;"
- "Ντάξει ρε, ντάξει"
- "Ρε Μπάμπη, αλήθεια ρε, δε σε γνώρισα... μη νομίζεις τώρα....."
- "Όχι ρε ντάξει, συμβαίνουν αυτά. Νερό κι αλάτι".
- "Σίγουρα ε;"
- "Ναι ρε λέμε, άντε πάω μέσα , θα με κάψει κι ο ήλιος. Τα λέμε μέσα".
- "Ναι ρε φίλε. Άντε, τα λέμε σε λίγο. Ρε το Μπάμπη...."







3 σχόλια:

The Motorcycle boy είπε...

Πάντως, όσο ο Τράγκας είναι εναντίον των μπάτσων εγώ είμαι με τους μπάτσους. Γιατί σε λίγο όποιον ρίχνει μολότωφ θα τον βγάζουμε πράκτορα της αστυνομίας.

Υ.Γ.: Το συγκεκριμένο βιντεάκι τι χαρά που είχε ο Χαζηνικολάος χτες που το'παιζε! Μα τι χαρά! Σα να τον έδειχνε όταν έβγαλε γκόμενα τον Τσολάκογλου!

Godot είπε...

Μα κάθε φορά που χαίρομαι κι εγώ σαν παιδί, μου το κόβεις.
Γιατί μου το χαλάς;
Επειδή κατηγορεί για σπορά φόβου στην κοινωνία από την κυβέρνηση και μετά μιλάει για Μυστικές Υπηρεσίες μέσα στον κόσμο και επίδειξη δύναμης και δολοφονικές πρακτικές;
Ο άνθρωπος πονάει για τον μέσο καταναλωτή. Τί το περίεργο;

Τσολάκογλου;;;;; Τς τς τς.... Ντροπή. Δεν είναι τρόπος αυτός να μιλάς για τον πρωθυπουργό.

Godot είπε...

Πολύ παίζει πάντως ο Τσολάκογλου τελευταία. Απορώ γιατί:

«Ευρέθην αντιμέτωπος ιστορικού διλήμματος : Ή ν' αφήσω να συνεχισθή ο αγών και να γίνη ολοκαύτωμα, ή υπείκων εις τας παρακλήσεις όλων των ηγητόρων του στρατού ν' αναλάβω την πρωτοβουλίαν της συνθηκολογήσεως... "Τολμήσας" δεν υπελόγισα ευθύνας... Μέχρι σήμερον δεν μετενόησα δια το τόλμημά μου. Τουναντίον αισθάνομαι υπερηφάνειαν.»

Ενώ ο Δεμέστιχας (χικ) έχει ξεχαστεί όλως διόλου.