Skip to main content

Ημερολόγιο Αναμνήσεων Αναμνήσεων.


Κι εγώ θυμάμαι το τριώροφο σπίτι που ζούσα στην Καστέλλα.
Ήταν 708τμ. με βεράντα 300τμ. σε σχήμα Π και κοιτούσε προς τη θάλασσα.
Θυμάμαι τον πίνακα του Giacometti στον τοίχο που πίσω ήταν το χρηματοκιβώτιο του μπαμπά με τις ράβδους χρυσού.
Σαν τώρα θυμάμαι πόσο με εντυπωσίαζε η λάμψη και των 300 ράβδων ενώ ο μπαμπάς με κρατούσε στην αγκαλιά του, περήφανος για τον μοναχογιό του.
Τα πρωϊνά της Κυριακής θυμάμαι την μητέρα, να μου δείχνει από την βεράντα κάποια καράβια του στόλου του μπαμπά που περνούσαν στα ανοιχτά και μου μάθαινε - με ιδιαίτερη επιμονή - να προφέρω σωστά το "τάνκερ", το οποίο μπέρδευα συχνά.
Μάλιστα κάποτε μου φώναξε "Τάνκερ! - Πες το επιτέλους!", πράγμα που με τραυμάτισε στα ευαίσθητα παιδικά μου χρόνια.
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει αν ζει η χαμένη μου οικογένεια, να τους ειδοποιήσει!
Εδώ είμαι!
Ξανάρθα!

Εδώ μπαμπά!


Comments

tomboy said…
Ω εσύ είσαι! Στ'αλήθεια! Χαμένε μου αδελφέ!
Είναι φανερό ότι είσαι εσύ. Δεν θα μπορούσε κανείς άλλο να θυμάται τόσο ζωντανά τον πίνακα στο 3ο γραφείο του μπαμπά με τις ακρβώς 300 ράβδους!
Ω! τη δύστυχη μητέρα μας, αδελφέ. Πέθανε μόλις τα πέρσι με τη θύμησή σου στα χείλια της "Τάνκερ ηλίθιε! Τάνκερ".
Ω! η οικογένεια μας από τότε που σε χάσαμε πολυαγαπημένε μου δεν έγινε ποτέ ξανά η ίδια (κλαψ).

Ανυπομονώ να σε δω και να τα πούμε όλα.
Η αγαπημένη αδελφή σου.

Η νέα μας οδός είναι:
Φραγκοκαστέλλας 32, στα Άνω Λιοσα. Λίγο αλκοόλ είναι πάντα ευπροσδεκτο , βοηθά τον πατέρα να υπομένει τις δύσκολες στιγμές.
Godot said…
Όχι όχι.
Να φύγεις φτωχιά!
Είπαμε είμαι μοναχογιός.
Θες να βάλεις χέρι στην περιουσία του πρώην μπαμπά!
Νομίζεις δεν σε θυμάμαι;
Όλα τα θυμάμαι.
Είσαι η κόρη του συνδικαλιστή που έκανε την 3μηνη απεργία και έπαθε ο μπαμπάς το πρώτο έμφραγμα έξω από τον ΟΛΠ όταν τον χτίζανε.
Και τώρα χρησιμοποιείς τα κόλπα όλων των φτωχών που θέλουν να κάνουν κακό σε εμάς που σας δίνουμε ψωμάκι!
Godot said…
Α να χαθείς!
Απατεώνισσα!
Υπάλληλε!
Φτωχιά!

τς τς τς... Ο Βύθουλας στο blog μου!.
Αγαπητέ βλόγερ,
από τας περιγραφάς σας αντιλαμβάνομαι οτι ομιλείτε για το οίκημα στην Καστέλα το οποίο περιήλθε στην ιδιοκτησία μου μετά τον θάνατο των σεβαστών μας θείων οι οποίοι ΗΤΟ ΑΚΛΗΡΟΙ. Θεωρώ πως εκμεταλλεύσθε τις φήμες άτεινες ομιλούσαν για κάποια δήθεν περιστασιακή σχέση του εκλιπόντος θείου μου μετά της υπηρετρίας που άκουγε στο όνομα Παναγιούλα.
Αφού σας υπενθυμίσω πως οιαδήποτε απαίτησή σας περί συμμετοχής στο εν λόγω κληροδότημα είναι άνευ ουσίας μετά την πάροδο τόσων χρόνων θα σας παρακαλέσω να επιστρέψετε την ράβδο χρυσού η οποία εξαφανίστηκε από την οικία του θείου μου μετά την απομάκρυνση της Παναγιούλας και του εξώγαμου τέκνου της. Καταλαβαίνετε πως η συγκεκριμένη ράβδος είναι ιστορικό κειμήλιο και ως εκ τούτου, η μη συμμόρφωσή σας θα με αναγκάσει να μετέλθω των αναλόγων νομικών μέσων.

Μετά τιμής,
Π. Μαντούβαλος, πρώην βουλευτής Πειραιώς, δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω.
Afrikanos said…
YO!!!
BRO!!!



χαχαχαχαχαχαχα
πόσα δίνετε να τα θυμηθώ όλα...

(η πεθαμένη μαμά)
Dawkinson said…
κατάλαβα! από παιδικό τραύμα η εμμονή με το ΤΑΝΚΕΡέι. τι σού είναι το υποσυνείδητο...τσ,τσ,τσ...
Pussy Galore said…
Τύφλα να χει ο Φώσκολος!
Pussy Galore said…
Καλά τώρα διάβασα και το άρθρο. SPOOKY!!!!!!
(ή και΄λίγο επηρεασμένοι από το lost)

Popular posts from this blog

Ημερολόγιο Μακάριναξερα

Μο να σου παίξω μια στην τσεφαλή, τσε ετσά μη με ξανοίζεις!
Μούσκαρε!
Μέσα θε να με πας; Ε, Νά μου!



Ωραία χρονική στιγμή δεν "έτυχε" το επεισοδιο στα Ζωνιανά;
Με την εξωτερική πολιτική να χάνει με 4-0 στο 15',
Με το ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες ημέρες της Πομπηίας και την "αναγέννηση" άντε πόρτας,
Με το ασφαλιστικό να σχεδιάζεται σαν tatoo στην πλάτη μας (με κοπίδι),
Με την Βουλή να είναι μπάχαλο,
Με την τροπολογία που δίνει εκτάκτως (ξανά) 900 εκατομμύρια ευρώ στους δικαστικούς (χτες βράδυ ξανα-πέρασε αυτό - ενώ εσύ κοιμόσουν).
Με την ΝΔ να προσπαθεί να δέσει τα κορδόνια της,
Με το πετρέλαιο λίιιιγο πριν τα 100.

"Έτυχε" κι αυτό:
Να πάνε οι μπάτσοι - χωρίς ούτε οι ίδιοι να το ξέρουν - στα Ζωνιανά ("αυτοί" το ήξεραν όμως) και να φεύγουν κάι κάι κάι....
(Μουσικό Διάλειμμα: είσαι σκέτο παρακράτος (δις), και προβοκατόρισσαααα, για αυτό σε χωρισααααααα.....)
η κυβέρνηση να βάζει το μαχαίρι στο κόκκαλο στέλνοντας καμια 200αριά Μπρους Γουίλλις στην περιοχή - σε ζωνταν…

3. Όλα Τα Όμορφα, Άλογα.

1. Ντεσπεράντος με στραβό καλαμάκι.
2. Ένα Βελούδινο Πρωϊνό.

Ήταν 6.30 και το ράδιο έλεγε ειδήσεις. Το έκλεισα φοβούμενος μη μας ακούσω κι εμάς εκεί. Το παλιό πικάπ είχε ένα δίσκο πάνω, ξεχασμένο ποιός ξέρει από πότε. Όλη μου την περιέργεια την έριξα εκεί για να μη σκοντάψει πάνω της. Σήκωσα το παλιό καπάκι που κόλαγε, πάτησα το παλιό φιλντισένιο κουμπί και έβαλα τη βελόνα πάνω. Το μπλέ κέντρο με τα μαύρα γράμματα άρχισε να γυρνάει. Ξέχασα πως διαβάζουν δίσκο που γυρνάει αλλά το Anita O'Day ήταν εμφανές μέχρι οι στροφές να γίνουν 78. Οι τρομπέτες έπαιξαν τη σύντομη εισαγωγή και άρχισε η παλιά κυρία - αν και λεπτή - να τραγουδάει.
...His wife then draped herself in black / That showed her figure fine / Then she cussed him out / The two-faced guy / No insurance could she find! / And her tears flowed like wine / Yes her tears flowed like wine.....
Η Μάρα γύρισε ήρεμα κοίταζε το πικαπ και τα μάτια της γέμισαν εικόνες.
-Αυτό άκουγε η μαμά μου στα τελευταία της. Αυτός ήταν πάντα πάνω. Φών…

Ντεσπεράντος με στραβό καλαμάκι.

Κοίταξα τον τοίχο. Τη μέρα από μακρυά φαίνεται εύκολος. Με την υγρασία και το κίτρινο φως έμοιαζε με στρατόπεδο. Στη γωνία περίμενες να δεις τη σκοπιά κι όπου νά 'ναι θα περάσει το περίπολο.
Έσβησα το τσιγάρο πάνω του σαν να το 'χωνα στο μάτι του πατέρα της. Πως θα τη καβαλήσουμε τέτοια μάντρα; Μου ΄ρθε κι εμένα έτσι στο ξαφνικό, κουβάλησα και τους άλλους. - Για πείτε καμιά ιδέα πώς θα την κάνουμε. - Εσύ ρε, σάλτα πάνω που έπαιζες και μπάσκετ. - Βόλλευ έπαιζα περισσότερο. Είχε και ελαφάκια γκόμενες. Μπάσκετ αναγκαστικά μη μου βγάλουνε και τ' όνομα. Δε γούσταρα το χαμούρεμα με τους ιδρωμένους αλλά ήταν κάτι μεγαλύτεροι και με θέλανε όλοι στην ομάδα τους γιατί είχα τρελό άλμα . Μου 'φευγε η ψυχή στον αέρα αλλά την κάρφωνα τη σπυριάρα. Τους άφηνα να με κοιτάνε σαν ασβοί και έπαιρνα ύφος χαλαρό, εντάξει μωρέ, δεν έχω κάνει ζέσταμα και δεν μπορώ με δυο χέρια τώρα και τέτοιες πίπες.
Πετάχτηκε ο Κιού με το τσιγάρο στο στόμα και τη στάχτη να του λερώνει το μπλουζάκι των Joy Di…