Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2007

Μικρές Αγγελίες.


- Πωλείται χρυσούν ωρολόγιον. Μεγάλη αξία παλαιότητος. Οικογενειακόν κειμήλιον. Πάει πίσω 20 χρόνια. Πιθανώς επισκευάσιμο.

- Δερμάτινη διευθυντική πολυθρόνα, πολυτελούς κατασκευής, ανταλάσσεται με διθέσιο καναπέ ή με ιδίου τύπου φαρδύτερη πολυθρόνα.


- Προσωπογραφία του Α.Γ.Παπανδρέου 120x80 πωλείται σε τιμή ευκαιρίας. Φτιαγμένο με λάδι.


- Ενοικιάζεται χώρος 145τμ. 6ος όροφος, επί της Χ.Τρικούπη δια επαγγελματικήν στέγην. Απεριόριστος θέα, Ακρόπολη, Λυκαβηττός, Μαξίμου.
Μπαλκόνι (στον ακάλυπτο). Με σκάλα διαφυγής. Τιμή ευκαιρίας, χωρίς κοινόχρηστα, θυρωρός. Πληροφορίες κύριος Βαγγέλης.

- Συλλεκτικοί δίσκοι βινυλίου πωλούνται. Carl Orff - Carmina Burana, Χαρούλα Αλεξίου, Ρίτα Σακελλαρίου, Στράτος Διονυσίου, κα. Σε άριστη κατάσταση.


- Πουλόβερ, ζιβάγκο, καζάκες, ρεπούμπλικες, καπαρντίνες σε διάφορα σχέδια και χρώματα πωλούνται σε πολύ χαμηλές τιμές. Όλα σε άριστη κατάσταση.


- Αγοράζονται blog διευθύνσεις (revolution.blogspot.com, resistance.blogspot.com, iwearblack.blogspot.com) και παρεμφερείς. Προσφέρεται επίσης part-time εργασία συγγραφής κειμένων υπό υπαγόρευση. Πληροφορίες κος Αλέκος.

- Αβάδιστα στον χώρο σου. Αξέχαστες στιγμές. Πλήρης εχεμύθεια.
Μόνο με ραντεβού - κα Ιστορία.

6 σχόλια:

The Motorcycle boy είπε...

Έχω το "Ρε-Βώλους-ΙΟΝ".gr κατοχυρωμένο. Πιάνει τίποτα;
Έχω και το "Ήλιος ο ηλιάτορας" του Λιούγκα -αλλάζεις με τίποτα από Ξυλούρη;
Α ναι, μου έχει ξωμείνει ένα πανό "Εσύ τη Λιάνη -εμείς τον Δροσογιάννη" -το θες για ντεκόρ πάνω από την ελαιο(ς)γραφία;

Godot είπε...

Κάτι έχει μείνει από Ξυλούρη, Α! έχω κι ένα "το Μεγάλο μας Τσίρκο" καβατζωμένο. Αλλά μας έχει φάει η ανταλλαγή.
Ρε παιδιά, πωλείται λέμε. Να βάλουμε και κανα φράγκο μέσα. Δε βγαίνω ρε κουμπάρε. Δε βγαίνω!.

PS. Μη μου λες για Λιάνη! Και απορώ γιατί το κάνεις. Αφού σου χω πει. Δεν θέλω. Δεν μ' αρέσει. Μ' ενοχλεί.

Rizobreaker είπε...

Έχω κατοχυρωμένα τα εξής:

eok-nato-to-idio-syndikato@blogspot.com

i-ellada-stous-ellines@blogspot.com

ekso-oi-vaseis@blogspot.com

και άλλα πολλά που μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή... όπως και το παρελθόν του πασοκ που "διαφεύγει" από τα μυαλά των αρχιστελεχών του...

tiger είπε...

Ενδιαφέρομαι για την διευθυντική πολυθρόνα σας, αλλά δυστυχώς καναπέ δεν διαθέτω... Έχω όμως εξαιρετική αιώρα, άνετη και ανθεκτική, με 16ετή εγγύηση, όσο ακριβώς δηλαδή θα διαρκέσουν οι διακοπές σας μέχρι να έρθει το πλήρωμα του χρόνου για την αλλαγή καθεστωτικής φρουράς, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις.... Υπεβλήθη ήδη σε τεστ αντοχής για μια εικοσαετία, και το μόνο που χρειάζεται είναι ένα χεράκι χρώμα.

...Και τα μοχίτο κερασμένα για την προσεχή τετραετία. ;ο)

PiKei είπε...

Με την κυρία Ιστορία κλείσε μου ένα δεκαλεπτάκι, είμαι γρήγορος, θα φτάσει...

Ο Καλος Λυκος είπε...

να πάρω τις αξέχαστες στιγμές; πού και πόσα;