Τετάρτη, Ιουλίου 04, 2007

Happy Independence Day

God bless America....


9 σχόλια:

Ο Καλος Λυκος είπε...

σας πρόλαβα σύντροφε...

happy 4th, to you too

Afrikanos είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα

ωραίος!!!!!!

το φτυαράτσι είπε...

Σαν κουλή που είμαι πέρναω στα blogs και αφήνω τις καλημέρες μου!Οπότε ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

Dawkinson είπε...

η προνοητική γυναίκα!!
(του μαλάκα η γυνή, πριν σαλτάρει, τον φυτεύει)
άψογον.

marquee de mud είπε...

αυτο θα το μοιρασω στο διαδικτυο.χεχε

Pussy Galore είπε...

Άλα τις η κυρία. Προχωρημένη η Αμερική από τα 60'ς. Αμ πως! Και ας ονειρεύονται εδώ οι δικοί μας πασάδες και ουρί του Παραδείσου.

Τώρα ποιάς άποψης είμαι μάλλον κάπου στο ενδιάμεσο.

Pussy Galore είπε...

Άλα τις η κυρία.
Το χανε πάρει χαμπάρι από νωρίς στην Αμερική των 60'ς. Όχι σαν τους δικούς μας που ονειρεύονται πασάδες και ουρί του Παραδείσου.( να μου πεις κι αυτοί τέτοια ονειρεύονταν αλλά τους τη βγήκαν οι γυναίκες)

Τώρα που βρίσκομαι εγώ κάπου in between. Καλός και ο πασάς καλή κι η χειραφέτηση. Όλα είναι ανάλογα με το ποιός και με ποιόν τρόπο στα σερβίρει. Ένα πασά στο 2 πιάσε!!!

Balidor είπε...

Εμπνευσμένον φίλτατε !

Pussy Galore είπε...

Άλα της η Κυρία. Αλλά στην Αμερική είχαν ξυπνήσει από τα 60'ς οι γυναίκες. όχι σαν τους δικούς μας εδώ που ονειρεύονται πασάδες και ουρί του παραδείσου να υπηρετούν.

Τώρα μεταξύ πασάδων και γυναικείας χειραφέτησης μάλλον βρίσκομαι κάπου in between.