Παρασκευή, Ιουλίου 13, 2007

Φυσικά και μπορώ!!!


Η ουσία είναι να βλέπεις θετικά τα πράγματα:

Τί θέλετε Μεγάλε Αφέντη της Εταιρίας;
Το δίκτυο να προστατεύει το εξοχικό σας στο Λιόπεσι από κεραυνό;

Βεβαίως και γίνεται. Τί διάολο; Τόσα λεφτά έχετε δώσει για υποδομή. Δεν μπορεί να κάνει ένα μικρό πραγματάκι; Για όνομα του ονόματός σας!

Τι άλλο θέλετε γλυκέ Χαλίφη του Ομίλου; Να μας ειδοποιεί όταν φουσκώνει ο καφές και υπάρχει κίνδυνος να χυθεί;

Βεβαιότατα. Κανένα πρόβλημα. Μερικά κλικ είναι. Τϊποτα σπουδαίο.

Πως είπατε φανταστικέ Αρχιστράτηγε;
Να ενεργοποιείται το DVD εγγραφής στο σπίτι σας όταν παίζει η TV Αννίτα Πάνια, να στέλνει mms με 30'' video όταν βγαίνει ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι (που δεν κολώνει);

Μα σας παρακαλώ... βάλτε μου τίποτα πιο challenging. Για ποιόν με περάσατε;

Τόσο ελευθερο χρόνο έχω για να ασχολούμαι με τέτοια. Βάλτε μου δύσκολα...

Θέλετε καλέ μου Πρόεδρε της εταιρικής κυβέρνησης, να ζωγραφίζουν 4 clustered servers με τεχνοτροπία Ρεμπραντ το πορταίτο της γκόμενάς σας στα γεννέθλιά της, να το τυπώνει σε καμβά 80x1,20, να παραγγέλνει λουλούδια από Internet και να στέλνει ευχετήρια mail & sms ανα τέταρτο;

Καλά.... σας έχω για πλάκα.

Σας παρακαλώ όταν έχετε κάτι πραγματικά δύσκολο, να με ειδοποιήσετε.






4 σχόλια:

Η μικρή Ολλανδέζα είπε...

Μαλακα, εσυ ’σαι καλόοοοοοςςςςςς

:ΡΡΡΡ

A[d]MHN είπε...

- Γεια σας, να σας ενοχλήσω για λίγο?

- Μα στραβός είσαι, δεν βλέπεις πως έχω δουλειά?

- Είναι για τα UPS που με κατσαδιάσατε τις προάλλες.

- Τι σκατά έκανες με αυτό?

- Ξέρετε, όπως σας είπα, η δυνατότητα ένα UPS ν' αντέξει πάνω από 6 ώρες με πλήρη φορτίο γεμάτο σερβερ, κλιματιστικά, τηλεοράσεις και καφετιέρες, όπως συνέβηκε στη μεγάλη διακοπή, είναι μάλλον...

- Σου 'πα πως ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α, ΑΚΟΥΣ??

- Εντάξει, μην ανησυχείτε, το τακτοποίησα!

- Τότε τι σκατά θέλεις πάλι?

- Ξέρετε... πως να σας το πω... είναι απ' έξω ο τράκτορας και ο γερανός...

- ΤΙ???????

- ... και ξεφορτώνουν στην είσοδο τα CONTAINER με τις γιγαντιαίες μπαταρίες για να μη πέφτει το συστημα...

- ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ?????

- ...κι έχει κλείσει ο δρόμος... και η είσοδος του κτιρίου... έχει έρθει η τροχαία... τα ΜΑΤ...

- ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΡΛΟΣ!!! ΕΤΣΙ???

- ...κι ο εισαγγελέας... κι οι γείτονες... κι όλοι αυτοί σας γυρεύουνε...

- ΦΥΓΕ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΒΛΕΠΩ!!!!

- ... ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝΕ!!!!

- ...

- ...εγώ θα είμαι κάτω με τη ψηφιακή κάμερα... να σας κινηματογραφώ, καλημέρα σας!

Ο Καλος Λυκος είπε...

πίπες κάνει το cluster; γιατί αν όχι, κρατάω τις εργάτριες...

Πέραν τις πλάκας, δεν σου άρεσε να ξεκλειδώνεις accounts και να σεττάρεις POS... φάε τώρα τους μουρλούς στην μάπα...

άσχετο αλλά σχετικό : στο CS, και Αγία Πετρούπολη την Τετάρτη που έρχεται... αλλά ούτε αυτό σου άρεσε...

Ο Θεός μεθ' υμών :P

Dawkinson είπε...

εγώ έχω ένα πολύ δύσκολο.Μπορείτε?