Skip to main content

Πόσα τάλαρα γυρεύεις στον Περαία να με πας;

Εντάξει λοιπόν...
Εδώ δεν ξέρω αν θα μπορέσω να βγώ εκτός Αττικής το καλοκαίρι, έχω και τον Nahames να με βάζει να βγάλω το TOP 5 των καλύτερων προορισμών.
Θέλει να μου κάνει τα νεύρα κρόσια, είναι προφανέστατο.
Έστω.


Νο5

Barcelona - Malaga.
Ε, θα πάς Μπαρσελόνα και δεν θα κάνεις μια βόλτα στην Ανδαλουσία;
Η Μάλαγα είναι εκτός από τον τόπο του Πικάσο και του Θερβάντες, σαν να πηγαίνεις στο Ρέθυμνο. Εντάξει, έχεις δίκιο. Δεν καταλαβαίνεις γρι από τα Ισπανικά τους.
Γιατί; Στην Κρήτη καταλαβαίνεις;


Νο4

Παρίσι.

Τί θες τώρα; Να γίνω Τάσος Δούσης και ν αρχίσω να λέω βλακείες;
Πήγαινε και ζήσε όσο πιο πολύ μπορείς και σταμάτα να διαβάζεις χαζά blog σαν αυτό εδω.
Για να σοβαρευτούμε! Ορίστε μας!

Νο3

Κρήτη.
Βεβαιότατα.
Αφού είναι ο παράδεισος επί της γης. Αστεία λέμε τώρα; Τι δεν έχει από κάτι που θα ζήταγε κανείς; Θα προτιμούσα το ανατολικό κομμάτι και όλο το νότιο. Είναι το πιο χαλαρό και πολιτισμένο. Παραφωνία θεωρώ τα Ανώγεια που θέλει να γίνει πρωτεύουσα και πρόκειται για την φαφλατομάνα του νησιού. Ο Ξυλούρης κάνει τούμπες στον τάφο του.
Άσε, ξέρω: "έχω πάει μωρε...." Δεν έχεις πάει πουθενά. Αν δεν πάς στο οροπέδιο Λασηθίου, στα Highlands δηλαδή, να καταλάβεις γιατί εκεί γεννήθηκε ο Δίας και όχι στο Δουργούτι, δεν έχεις πάει στην Κρήτη.
Μεγαλύτερη βλακεία τους που δεν είναι ανεξάρτητο Κράτος. Και επισήμως. Γιατί ουσιαστικά είναι. Έχουν και ύμνο. Και σημαία. Και κότερο. Πάμε μια βόλτα;
Ναι απο κεί είμαι - που το κατάλαβες;



Νο2
Φλωρεντία.
Έχεις νεύρα; Είσαι στο κατώφλι της αυτοκτονίας; Είσαι έτοιμος για διαζύγιο; Δεν ξέρεις τί σου γίνεται; Δεν έχεις ελπίδα σ' αυτόν τον κόσμο; Μετριότης Μετριοτήτων τα πάντα Μετριότης;
Πήγαινε στην Φλωρεντία. Δεν σου λέω γιατί. Θα καταλάβεις αμέσως.




Νο1
Αγ.Πετρούπολη - Leningrad.
Θα γράψω ειδικό post για την ωραιότερη πόλη στον κόσμο. Αν έχεις καρδιακό πρόβλημα πρόσεξε γιατί μπορεί να μην αντέξεις την συγκίνηση.
(η φωτό είναι τραβηγμένη στις 2 παρά τέταρτο τα ξημερώματα)


Θα βάλω στην ίδια διαδικασία τους:
  • Dawkinson
  • Divine Mitsakos
  • Μικρή Ολλανδέζα
  • Sigmund01
  • Mantalena

Comments

Καλά εντάξει, εγώ θα σου το αλλάξω το τοπ 5 και θα είναι μέρα καθημερινή -να μου το θυμηθείς.
Βρέ απίστευτε!
από όοολη την Ελλάδα, μόνο η Κρήτη σου αρέσει? Αχ αυτοί οι Κρητικοί!

Ωραία είναι, δεν μπορώ να πω!
Στο οροπέδιο Λασηθίου δεν έχω πάει, ή πέρασα και δεν το θυμάμαι!
Είμαι της θάλασσας, του βυθού.
Σε μισώ για την Αγία Πετρούπολη!
ΣΕ ΜΙΣΩ!!!
Dawkinson said…
τα μαγευτικά Κιούρκα γιατί δεν είναι μέσα στη λίστα? Αααα, δεν ξέρω...

υ.γ.1: φχαριστώ για την πρόσκληση. κατάλαβες ότι είμαι κοσμοπόλιταν, ε?

υ.γ.2: κι εγώ σε μισώ, για όλα.
Godot said…
Sally - Αν πέρναγες θα το θυμοσουν. Δεν είναι "πέρασε και δεν ακούμπησε" μέρος.
Πολλά τα ωραία μέρη της πατρίδος (όλο αστεία λέω σήμερα) αλλά για μένα η Κρήτη είναι πολυ μετά τα "ωραία μέρη". Είναι σε άλλη κατηγορία.
Καλυτερα πάντα να εισαι της Θάλασσας - αν πρέπει να διαλέξει κανείς...

Μ.Ολλ - νια νια νια νια νιαααααααα....

Dawkinson - Το ταξίδι στα Κιούρκα είναι όνειρο ζωής. Να μ αξιώσει ο γιαραμπής να τα επισκευτώ κάποτε. Α στο καλό, με συγκίνησες τώρα.
Είσαι κοσμοπόλιταν;
Εγώ πάλι είμαι dry martini.
Τι τιμή να σε μισούν από 3 γυναίκες οι 2. 66% ποσοστά ευστοχίας.
Pussy Galore said…
Καλή μέρα Godot
από τα μέρη που μας λές μόνο στη Βαρκελώνη δεν έχω πάει, που λένε ότι είναι απίστευτο μέρος. Με την πρώτη ευκαιρία είμαι μεταξύ αυτής και του Βερολίνου.

Τώρα με δύο μόνο τάλαρα ( επειδή είσαι γνωστός γνοωστού) σε πάω Περαία.

Την καλημέρα μου

ΥΓ: Μάλλον είχαμε και οι δύο στο νου μας το Space Oddity του Bowie γιατί και γω άφησα μήνυμα χθες στο byrona λέγοντας this is major tone to ground control, ευτυχώς που απάντησε η Dawk ότι μας ( αν υποθέσουμε ότι είμαστε στο ίδιο ground) ακούει loud and clear.
zouri1 said…
πολυ ωραια ολα τα μερη που διαλεξες.Μου λειπει μονο το Νο 1 ,που και αυτο θα το δω τον δεκεμβρη,
Μια μικρη ενσταση,για την Α.Κρητη :)
Ειμαι της Δ.Κρητης εγω.
Godot said…
Pussy αφησες μήνυμα στον Βύρωνα;;;;
έχω μια ευαισθησία με τον μεγάλο αυτό ποιητή...
Α δεν εννοεις τον Πολύδωρα;
Κριμα...

Zouri τι να κάνουμε; Για σας τα νειάτα είναι τα Χανια κλπ κλπ μέρη. Που βράζει το αίμα σας.
Godot said…
Καλά ο blogger τρελάθηκε.
Κουμπάρε τώρα ανέβηκε το comment σου.
Και άλλα 10 απο δω κι απο κει.
Χασάπη! Γράμματα!

Και δε μου λες;
Απειλείς ή υποσχεσαι τώρα;
Γιατί είναι μη με ιντριγκάρεις.
Τί το κάνεις; Αφου το ξέρεις... Με ενοχλεί.

Popular posts from this blog

Ημερολόγιο Μακάριναξερα

Μο να σου παίξω μια στην τσεφαλή, τσε ετσά μη με ξανοίζεις!
Μούσκαρε!
Μέσα θε να με πας; Ε, Νά μου!



Ωραία χρονική στιγμή δεν "έτυχε" το επεισοδιο στα Ζωνιανά;
Με την εξωτερική πολιτική να χάνει με 4-0 στο 15',
Με το ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες ημέρες της Πομπηίας και την "αναγέννηση" άντε πόρτας,
Με το ασφαλιστικό να σχεδιάζεται σαν tatoo στην πλάτη μας (με κοπίδι),
Με την Βουλή να είναι μπάχαλο,
Με την τροπολογία που δίνει εκτάκτως (ξανά) 900 εκατομμύρια ευρώ στους δικαστικούς (χτες βράδυ ξανα-πέρασε αυτό - ενώ εσύ κοιμόσουν).
Με την ΝΔ να προσπαθεί να δέσει τα κορδόνια της,
Με το πετρέλαιο λίιιιγο πριν τα 100.

"Έτυχε" κι αυτό:
Να πάνε οι μπάτσοι - χωρίς ούτε οι ίδιοι να το ξέρουν - στα Ζωνιανά ("αυτοί" το ήξεραν όμως) και να φεύγουν κάι κάι κάι....
(Μουσικό Διάλειμμα: είσαι σκέτο παρακράτος (δις), και προβοκατόρισσαααα, για αυτό σε χωρισααααααα.....)
η κυβέρνηση να βάζει το μαχαίρι στο κόκκαλο στέλνοντας καμια 200αριά Μπρους Γουίλλις στην περιοχή - σε ζωνταν…

3. Όλα Τα Όμορφα, Άλογα.

1. Ντεσπεράντος με στραβό καλαμάκι.
2. Ένα Βελούδινο Πρωϊνό.

Ήταν 6.30 και το ράδιο έλεγε ειδήσεις. Το έκλεισα φοβούμενος μη μας ακούσω κι εμάς εκεί. Το παλιό πικάπ είχε ένα δίσκο πάνω, ξεχασμένο ποιός ξέρει από πότε. Όλη μου την περιέργεια την έριξα εκεί για να μη σκοντάψει πάνω της. Σήκωσα το παλιό καπάκι που κόλαγε, πάτησα το παλιό φιλντισένιο κουμπί και έβαλα τη βελόνα πάνω. Το μπλέ κέντρο με τα μαύρα γράμματα άρχισε να γυρνάει. Ξέχασα πως διαβάζουν δίσκο που γυρνάει αλλά το Anita O'Day ήταν εμφανές μέχρι οι στροφές να γίνουν 78. Οι τρομπέτες έπαιξαν τη σύντομη εισαγωγή και άρχισε η παλιά κυρία - αν και λεπτή - να τραγουδάει.
...His wife then draped herself in black / That showed her figure fine / Then she cussed him out / The two-faced guy / No insurance could she find! / And her tears flowed like wine / Yes her tears flowed like wine.....
Η Μάρα γύρισε ήρεμα κοίταζε το πικαπ και τα μάτια της γέμισαν εικόνες.
-Αυτό άκουγε η μαμά μου στα τελευταία της. Αυτός ήταν πάντα πάνω. Φών…

Ντεσπεράντος με στραβό καλαμάκι.

Κοίταξα τον τοίχο. Τη μέρα από μακρυά φαίνεται εύκολος. Με την υγρασία και το κίτρινο φως έμοιαζε με στρατόπεδο. Στη γωνία περίμενες να δεις τη σκοπιά κι όπου νά 'ναι θα περάσει το περίπολο.
Έσβησα το τσιγάρο πάνω του σαν να το 'χωνα στο μάτι του πατέρα της. Πως θα τη καβαλήσουμε τέτοια μάντρα; Μου ΄ρθε κι εμένα έτσι στο ξαφνικό, κουβάλησα και τους άλλους. - Για πείτε καμιά ιδέα πώς θα την κάνουμε. - Εσύ ρε, σάλτα πάνω που έπαιζες και μπάσκετ. - Βόλλευ έπαιζα περισσότερο. Είχε και ελαφάκια γκόμενες. Μπάσκετ αναγκαστικά μη μου βγάλουνε και τ' όνομα. Δε γούσταρα το χαμούρεμα με τους ιδρωμένους αλλά ήταν κάτι μεγαλύτεροι και με θέλανε όλοι στην ομάδα τους γιατί είχα τρελό άλμα . Μου 'φευγε η ψυχή στον αέρα αλλά την κάρφωνα τη σπυριάρα. Τους άφηνα να με κοιτάνε σαν ασβοί και έπαιρνα ύφος χαλαρό, εντάξει μωρέ, δεν έχω κάνει ζέσταμα και δεν μπορώ με δυο χέρια τώρα και τέτοιες πίπες.
Πετάχτηκε ο Κιού με το τσιγάρο στο στόμα και τη στάχτη να του λερώνει το μπλουζάκι των Joy Di…