Δευτέρα, Νοεμβρίου 20, 2006

Vocalion

Χωρίς εσένα είμαι τίποτα.
Θα μου περάσει όμως και θα γίνω ξανά τίποτα.
. Τί σου είπε;
Ότι δεν έχω τα απαιτούμενα.

Και τί της είπες;
Ότι δεν θέλω να τα έχω.
Η Επιδημία έτοιμη να μπει στα κόκκαλα.
Διάβρωση.

Σε αρνούμαι συνεχώς
Μόνο έτσι θα το παραδεχτώ.

Δεν χρειάζομαι πια αλκοόλ.
Έλα με ένα ποτήρι νερό.

Πες μου μόνο ότι ξέρεις τί αλήτης είμαι.
Πες μου μόνο ότι ξέρεις πόσο δικός σου είμαι.

Και ησύχασε. Σαν γαζία στο σκοτάδι.
Σα νυχτερινή λάσπη.

Ξεραίνεται ο λαιμός μου στη σκέψη σου.
Δεν γίνεται δικαιολογία όμως.

Είναι εντάξει. Είμαι εντάξει.
Πάλι στην πρώτη τάξη.
Όλα θα είναι όπως τα θες. Πιό πολύ·
Από ότι σκεφτόσουν πριν κοιμηθείς.

Όταν θα σε κάνω να με τελειώσεις,
Θα σε τελειώσω κι εγώ.
Θα σε βάλω να τελειώσεις εσένα.
Και θα το κάνεις τόσο αθώα.

Που οι ενοχές θα ‘ρθούν μετά,
Απροσδόκητα. Στην πιο ήσυχη ησυχία
Έγκυος στο άλλοθί μου.
Είναι αγόρι; Είναι κορίτσι; Είμαι εγώ πάλι.
Θα με τιμωρήσεις με το αντίγραφό μου.
Το μέλλον ανήκει στην πλάτη μου.

Θα σε κάνω Αγία. Για όσο είσαι στην φυλακή μου.
Μετά θα λιώνεις στο στόμα της γάτας.
Δεν θα ξαναπείς το όνομά μου.
Θα ξυπνήσεις αγκαλιά με μια πεθαμένη συγνώμη.

Στραγγίζει ιδρώτα το μυαλό σου με τον ήχο της ανάμνησης.
Σκούπισέ το πρόχειρα.
Και έλα πάλι.
Στο μαύρο χωράφι,
Να σε μάθω πως πετώντας,
καίγονται τα σπαρτά.

8 σχόλια:

Ο Καλος Λυκος είπε...

'Ωστε γιά κανέναν, ε;

The Motorcycle boy είπε...

Άει στο διάλο ρε κουμπάρε -τσακίσου κι έλα πίσω -δεν τα μπορώ αυτά ρε.
Υ.Γ.: Κανένας λέγεται τώρα;

sorry_girl είπε...

Πεθαμένες συγγνώμες;
Και θα το κάνεις τόσο αθώα;


Κάτι οξύμωρο.
Διακρίνω.

Godot είπε...

Κουμπάρε εγώ τα λεγα. Να μην τα ποστάρω. Μια εσύ από κεί, μια ο άλλος από εδώ, με τουμπάρατε. (και καλά). Το "κανένας" είναι απόνερα κουβέντας με τον Λύκο. Θα σου πω.

SGirl - Οξύμωρο, αντιφατικό, έως σαχλαμάρα. Ναι, βρίσκεσαι στο σωστό blog.
(Τόσο αθώα)

Ανώνυμος είπε...

θεωρώ πως υπάρχει μια τραγικότητα στην παραδοχή της πραγματικής μας φύσης. Κάνουμε τα πάντα για να αποφύγουμε αυτό που θα μας χαρίσει λύτρωση και εθελοτυφλούμε επί ματαιώ εφόσον αργά η γρήγορα ο αληθινός μας Εαυτός θα μας βρει.

Godot είπε...

άβατον εννοείς την τραγικότητα της μη παραδοχής υποθέτω.
Γιατί η παραδοχή δεν έχει τραγωδία. Μόνο σύγκρουση.
Είναι πολλοί οι τρόποι να καθυστερήσεις αυτή την συνάντηση. Κι όλα τείνουν και βοηθούν στην καθυστέρηση αυτη.

mmg είπε...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAA
a

Η μικρή Ολλανδέζα είπε...

skata είσαι φιλαράκο....