Skip to main content

Μόλλυ Μπλουμ

Αχ ναι τους ξέρω καλά ποιός ήταν ο πρώτος στο σύμπαν πριν να υπάρξει κάποιος που το έφτιαξε όλο αυτό ποιός ποιός αχ αυτό δεν το ξέρουν ούτε κι εγώ έτσι λοιπόν ας δοκιμάσουν να σταματήσουν τον ήλιο να ανατείλει αύριο
ο ήλιος λάμπει για σένα είπε την ημέρα που ήμαστε ξαπλωμένοι ανάμεσα στα ροδόδεντρα στο Χάουθ με το κεφάλι στο γκρίζο μάλλινο κοστούμι του και το ψάθινο καπέλο του την ημέρα που τον έσπρωξα να με ζητήσει σε γάμο ναι
πρώτα του έδωσα το κομμάτι από το κέικ με ηλιόσπορους μέσα από το στόμα μου και ήταν δίσεχτος χρόνος όπως τώρα ναι δεκαέξι χρόνια Θεέ μου ύστερα από το μακρύ φιλί κόντεψα να χάσω την αναπνοή μου ναι είπε πως ήμουν ένα άνθος των βουνών ναι έτσι ήμαστε όλες άνθη το κορμί της γυναίκας ναι αυτό ήταν ένα αληθινό πράγμα που είπε στην ζωή του κι ο ήλιος λάμπει για σένα σήμερα ναι γι’ αυτό τον συμπάθησα γιατί είδα ότι καταλάβαινε και αισθανόταν τί είναι η γυναίκα κι ήξερα πως θα μπορούσα πάντα να τον καταφέρω και του έδωσα όλη την ευχαρίστηση που μπορούσα φέρνοντάς τον στα νερά μου μέχρι που μου ζήτησε να πω ναι και στην αρχή δεν απάντησα μόνο κοίταξα πέρα πάνω από τη θάλασσα και τον ουρανό σκεφτόμουνα τόσα πολλά πράγματα που εκείνος δεν ήξερε για τον Μάλβευ και τον κ.Στάνχοπ και την Έστερ και τον πατέρα και το γέρο λοχαγό Γκροβ και τους ναύτες που παίζανε πετάει πετάει το πουλί και τις καβάλες και το πλύνε τα πιάτα όπως το λέγανε στο μώλο κι ο φρουρός μπροστά από το σπίτι του κυβερνήτη με το πράμα γύρω από το άσπρο του κράνος φτωχοδιάβολος να σιγοψήνεται στον ήλιο και τα σπανιόλικα κορίτσια να γελάνε μέσα στις μαντίλες τους και τα ψηλά τους χτένια και οι δημοπρασίες το πρωί οι Έλληνες και οι Εβραίοι και οι Άραβες κι ο διάολος ξέρει από που αλλού απ’ όλα τα πέρατα της Ευρώπης κι η οδός Ντιούκ και η ορνιθαγορά κακαρίζοντας έξω από το Λάρμπυ Σάρονς και τα καημένα τα γαϊδούρια να γλιστράνε μισοκοιμισμένα και οι αινιγματικοί τύποι μέσα στις κελεμπίες τους να κοιμούνται στη σκιά πάνω στα σκαλοπάτια κι οι μεγάλοι τροχοί των βοιδάμαξων και το παλιό κάστρο χιλιάδες χρόνια γέρικο ναι κι αυτοί οι όμορφοι Μαυριτανοί όλοι ντυμένοι στα λευκά και τα τουρμπάνια τους σαν βασιλιάδες να σου ζητάνε να κάτσεις στα μικρά μαγαζιά τους και η Ρόντα με τα παλιά παράθυρα των ποσάντας μάτια που ρίχναν βλέμματα πίσω από τις σιδερένιες γρίλιες στον εραστή της για να φιλήσει το σίδερο κι οι ταβέρνες μισάνοιχτες τη νύχτα κι οι καστανιέτες τη βραδιά που χάσαμε το καράβι στο Αλγκεσίρας ο φύλακας να κάνει τις βόλτες του ατάραχος με τη λάμπα του και Ω αυτός ο φοβερός χείμαρρος που κατεβαίνει Ω η θάλασσα η θάλασσα κατακόκκινη μερικές φορές σαν την φωτιά και τα υπέροχα ηλιοβασιλέματα και οι συκιές στους κήπους στης Αλαμέδας ναι και όλα τα παράξενα δρομάκια και τα τριανταφυλλιά και τα γαλάζια και τα κίτρινα σπιτάκια και οι κήποι με τα τριαντάφυλλα και τα γιασεμιά και τα γεράνια και τους κάκτους και το Γιβραλτάρ ένα κορίτσι που ήμουνα τότε ένα Άνθος των βουνών ναι όταν έβαλα το τριαντάφυλλο στα μαλλιά μου όπως συνηθίζαν τα κορίτσια της Ανδαλουσίας ή θα φορέσω ένα κόκκινο ναι πως με φίλησε κάτω από το Μαυριτάνικο κάστρο και σκέφτηκα λοιπόν αυτός ή όποιος άλλος το ίδιο κάνει κι ύστερα τον κάρφωσα με τα μάτια μου για να μου κάνει πάλι την πρόταση ναι κι ύστερα μου ζήτησε αν θα ήθελα ναι να πω ναι το άνθος μου των βουνών και στην αρχή τον αγκάλιασα ναι και τον τράβηξα κάτω πάνω μου έτσι που μπορούσε να νιώσει τα στήθη μου όλο άρωμα ναι κι η καρδιά του πήγαινε να σπάσει και ναι είπα ναι θέλω Ναι.

J.Joyce

Comments

numb_jg said…
Καλημέρα godot, καλημέρα molly, leopold, james...
Το κέρατό σου! Υπεροξυγόνωση έπαθα πρωινιάτικα!
Godot said…
Γεια Π... για πι... γιαπί?

Καλημέρα Numb, καλημέρα Φράντς, καλημέρα Φιοντόρ, καλημέρα Τσάρλς...

DMiT Splash! Gasp! Ka-Boom! Rooooar!

ΜΒ δε λες που δεν ποσταρω τις μαλακιες που γραφω; το ξανασκεφτομαι και τις σβήνω;
mmg said…
gia ta teleftaia 2 psts-allaMILLEMERCISomws
smouaouats & sbarequack
Μην τις ξανασβήσεις κουμπάρε γιατί θα σου γαμήσω τίποτα -γκέγκε; Εγώ, εσένα θέλω να διαβάζω όχι κάτι περίεργους Τζόις και τα τοιαύτα. Ποιός είναι αυτός ο Τζόις κύριε; Συγγενής του νΙΚΑ; Εγώ μόνο τη Τζόις Ευείδη ξέρω που έπαιζε στους "Μεν και τους Δεν" και τώρα κάνει τη θεούσα στο "Καφέ της Χαράς". Α μα πιά!
Υ.Γ.1.: Μια χαρά μου έκατσε η δερματινιά του μακαρίτη -στα μέτρα μου θα ήταν, ο θεός να τον έχει καλά. Τη φόρεσα και πήγα στου Godot -έσκασα από τη ζέστη αλλά είχα κάτι να θυμάμαι. Ήρθε κι ο Υπουργός, ήτανε η mmg με την Tomboy -μόνο εσύ έλειπες μαλάκα μου. ("Θυμάσαι για εκείνον τον ΜBoy που σου έλεγα;", "ναι ρε τι έγινε τελικά; ήταν γνωστός σου;" "μπα -ένας μαλάκας ήτανε", "σώπα ρε!" "ναι, και κάθεται δίπλα σου τώρα".)
Υ.Γ.2: Αν μιλήσεις με τη βλαμμένη (μία είναι η βλαμμένη) πες της να βγάλει το όνομά της από το κουδούνι και να ξαναβάλει το δικό σου γιατί δε θα βρεις σπίτι όταν γυρίσεις. Ξηγηθήκαμε;
Godot said…
Αντε να ποστάρω τα μιξερ μου και τις σαλάτες μου να δω τι θα καταλάβεις.

Το δερματινο με τα γελοία κουμπιά;
Μπράβο! Ευγε!
Αυτό (αλλαξέ του τα κουμπιά - έλεος!) το σακάκι είναι ποτισμένο μάγκα μου με Ιστορία. Είναι και σχεδόν αλεξίσφαιρο (αν βρεις σημάδι μετά από πτώση με 120χλμ. χάνω ότι θές).
Είναι από τα πιό προσωπικά μου πράγματα που είχα ποτέ και το είχα πάνω από 15 χρόνια (και χώραγα τότε).
Γι' αυτό δεν βρέθηκε στον κάδο ή στα πρεζάκια - επρεπε πάει εκεί που έπρεπε.
Ασταδιαλα χάρηκα τώρα. Βρήκε τη θέση του.
Τα κουμπιά! Πέτα τα στον υπόνομο!
Μπλιάχ!

Τον θυμάμαι ρε τον διάλογο... χέσε με ...

Ε, τώρα και το κουδούνι τώρα δικό της είναι.
Εγώ πια ούτε κουδούνι δεν έχω (να κρεμάσω).
mmg said…
mb>reantapodw
monchaton>de to allaxa egw regmt:((
o S to ekane :(((((((((((
o mb me to jcket moiazei me ton stayinalive ton idio-allaftystosomws?!?!?!
opote exeis & pou na kremaseis to koudouni sou
xxxx
a!mb,reantapodwoust
Godot said…
Το ξέρω. Ο Σ είναι αστραπή σ αυτα.
στις 8 του μακαρίτη.

Αμα δεν ανάβει το πλακάκι του πεζοδρομίου όταν περπατάει.... δεν εντυπωσιάζομαι.
Είσαι παλαβός που θα αλλάξω τα κουμπιά; Αν το κάνω δεν θα μοιάζω με παιδί-κουμπί (και, στην ηλικία μου, όποιος προσδιορισμός έχει τη λέξη "παιδί" είναι ευπρόσδεκτος. Λέω μάλιστα να πάρω κανένα πλαστικό σκουπόξυλο με πλατύ τελείωμα για να μοιάζω και με παιδί-κουπί).
Χάρηκα τώρα που μου είπες οτι ήταν παλιό δικό σου -νόμιζα πως σου το είχε δώσει κάποιος, γιατί δεν μπορούσα να σε φανταστώ να χωράς εκεί μέσα.
mmg -αφιερωμένο, σε διασκευή Μπέσσης Αργυράκη:
"Είσαι άντρας, μα τι τα θες/ δεν σου πηγαίνουν οι ντροπές/ γιατί λοιπόν, αφού μπορείς/ πιο τολμηρά δεν προχωρείς;/ Κράτα με στα χέρια σου σφίξε με/ πιο δυνατά, πιο δυνατά./ Ου, ου, ου/ ποιο δυνατάαααα". Το θυμάσαι παλιόγρια;
mmg said…
monchaton>kiomwsanavei
mb>oxi.kiotan grafeis stixous bessy,na vgazeis ti masela sou.aintworthit without the θ's

Popular posts from this blog

Ημερολόγιο Μακάριναξερα

Μο να σου παίξω μια στην τσεφαλή, τσε ετσά μη με ξανοίζεις!
Μούσκαρε!
Μέσα θε να με πας; Ε, Νά μου!



Ωραία χρονική στιγμή δεν "έτυχε" το επεισοδιο στα Ζωνιανά;
Με την εξωτερική πολιτική να χάνει με 4-0 στο 15',
Με το ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες ημέρες της Πομπηίας και την "αναγέννηση" άντε πόρτας,
Με το ασφαλιστικό να σχεδιάζεται σαν tatoo στην πλάτη μας (με κοπίδι),
Με την Βουλή να είναι μπάχαλο,
Με την τροπολογία που δίνει εκτάκτως (ξανά) 900 εκατομμύρια ευρώ στους δικαστικούς (χτες βράδυ ξανα-πέρασε αυτό - ενώ εσύ κοιμόσουν).
Με την ΝΔ να προσπαθεί να δέσει τα κορδόνια της,
Με το πετρέλαιο λίιιιγο πριν τα 100.

"Έτυχε" κι αυτό:
Να πάνε οι μπάτσοι - χωρίς ούτε οι ίδιοι να το ξέρουν - στα Ζωνιανά ("αυτοί" το ήξεραν όμως) και να φεύγουν κάι κάι κάι....
(Μουσικό Διάλειμμα: είσαι σκέτο παρακράτος (δις), και προβοκατόρισσαααα, για αυτό σε χωρισααααααα.....)
η κυβέρνηση να βάζει το μαχαίρι στο κόκκαλο στέλνοντας καμια 200αριά Μπρους Γουίλλις στην περιοχή - σε ζωνταν…

Ντεσπεράντος με στραβό καλαμάκι.

Κοίταξα τον τοίχο. Τη μέρα από μακρυά φαίνεται εύκολος. Με την υγρασία και το κίτρινο φως έμοιαζε με στρατόπεδο. Στη γωνία περίμενες να δεις τη σκοπιά κι όπου νά 'ναι θα περάσει το περίπολο.
Έσβησα το τσιγάρο πάνω του σαν να το 'χωνα στο μάτι του πατέρα της. Πως θα τη καβαλήσουμε τέτοια μάντρα; Μου ΄ρθε κι εμένα έτσι στο ξαφνικό, κουβάλησα και τους άλλους. - Για πείτε καμιά ιδέα πώς θα την κάνουμε. - Εσύ ρε, σάλτα πάνω που έπαιζες και μπάσκετ. - Βόλλευ έπαιζα περισσότερο. Είχε και ελαφάκια γκόμενες. Μπάσκετ αναγκαστικά μη μου βγάλουνε και τ' όνομα. Δε γούσταρα το χαμούρεμα με τους ιδρωμένους αλλά ήταν κάτι μεγαλύτεροι και με θέλανε όλοι στην ομάδα τους γιατί είχα τρελό άλμα . Μου 'φευγε η ψυχή στον αέρα αλλά την κάρφωνα τη σπυριάρα. Τους άφηνα να με κοιτάνε σαν ασβοί και έπαιρνα ύφος χαλαρό, εντάξει μωρέ, δεν έχω κάνει ζέσταμα και δεν μπορώ με δυο χέρια τώρα και τέτοιες πίπες.
Πετάχτηκε ο Κιού με το τσιγάρο στο στόμα και τη στάχτη να του λερώνει το μπλουζάκι των Joy Di…

5. Κινητή Άμμος.

1. Ντεσπεράντος με στραβό καλαμάκι.
2. Ένα Βελούδινο Πρωϊνό. 3. Όλα Τα Όμορφα, Άλογα.
4. I'm in parties
Ο Μπερτόδουλος, τα έφτιαξε με τη χοντρή!.
Αυτό κι αν είναι είδηση. Θα μου μείνει αιώνια απορία πώς συννενοήθηκαν για κάτι τέτοιο. Τι έγινε εκείνο το βράδυ στης χοντρής Στέλλας. Ή Αλεξάνδρα την έλεγαν; Η Μάρα με εμένα ήταν η φυσική κατάληξη των πραγμάτων αλλά το παρελθόν μας ήταν κλειδωμένο. Τίποτα δεν έμπαινε εκεί. Μπετόν αρμέ. Όλοι ανακουφίστηκαν με το happy end του έργου μας, την συλληπηθήκαν για τον χαμό του Φίφη - ποιός χέστηκε, και ο προβολέας γύρισε τελικά στον Μπερτόδουλο και την μόνη φορά που τον βλέπαμε με γυναίκα. Την προηγούμενη φορά, τον είχε συνοδεύσει ο πατέρας του. Συνοδός. Μία στο στρατόπεδο και μερικές στο σπίτι.Έτσι τον έκανε άντρα. Χωρίς κόπο. Άνεσις. Η χοντρή έμεινε έγκυος από έναν Κώστα που μου είχε φτιάξει κάποτε τη μηχανή στο Νέο Κόσμο, και θεώρησε έξυπνο να το φορτώσει στον Μπερτόδουλο, που του άλλαξε η ζωή σε δεκαπέντε δεύτερα και αποφάσισε ακαριαία να πεί ν…