Κυριακή, Σεπτεμβρίου 03, 2006

Ημερολόγιο Καταστρώματος ΧI (χιχιχι)

Baby sitter.
Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή. Ένα από τα νέα μου καθήκοντα με την έλευση του καινούργιου manager είναι κι αυτό.
Ελπίζω να μην καταλήξω να ξυπνάω άγρια χαράματα, να αποστειρώνω το μπιμπερό, να το γεμίζω Red Bull και να ταίζω τον μικρό.
Φυσικά και του έβγαλα παρατσούκλι....
Είναι μικρούλης, κοντούλης, τσαμπουκαλοαρπακόλας, καμμένος σαν λάστιχο ZZR 11 μετά από burn out.
Με την αγγλική του προφορά που δεν καταλαβαίνεις χριστό,
το μόνο που λέει είναι Awesome - Cool - Excellent - Sweet...
Με χαριτωμένα μακρόσυρτα ρεψίματα από το red Bull.....
Όλο μου κλέβει καφέ και τσιγάρα ο φραγκοφονιάς....
Σε άλλες περιπτώσεις θα τον βρίσκανε δεμένο στο Χ της καμινάδας.
Αντί για γλάρους θα είχαμε κοράκια γύρω από το καράβι και γύπες αραχτούς.
Όχι ότι είμαι στις καλές μου, απλά τον αγνοώ... Κι άμα γίνεται κουραστικός, απλά ανοίγω τα μαύρα μου φτερά και βολτάρω λίγο πάνω από τη θάλασσα.
Live your myth μικρέ μου ...

Είναι ο μικρός μου Frodo...
Και ήρθε κατευθείαν στην μαυρίλα της Mordor.......
Μπουχαχαχα.........

Τρέμει όλο το καράβι.... Λακούβες έξω από το Zeebrugge στο Βέλγιο....
Αύριο Χάβρη. Τσιμπάω το λεωφορείο 7.30 το πρωί και πάω Παρίσι όλη τη μέρα...
Τί; ήθελε κι ο Frodo να πάει; Αχου και δε με νοιάζει... Αχου και δε με νοιάζει...

Χθές έφυγε ο προηγούμενος manager μου... θα γυρίσει σε 2 μήνες.
Προτιμάται απολύτως από το Hobbit.
Έφυγε κι ο Leslie. Ήπιαμε καφέ στο terminal του Amsterdam.
"It's been an honour, and a pleasure".
Και για μένα ρε μπαγάσα. Θα τον ξαναπετύχω αυτόν κάπου.
Λέω να τον προξενέψω στην MMG.
Και τον ζήλεψα θανάσιμα που θα πάει με τραίνο μέχρι την Βουδαπέστη με μια μέρα στάση στην Βιέννη. Αλλά τούτος εδώ ξέρει να το απολαύσει το ταξίδι. Και είναι υπέροχο ταξίδι αυτό.

Στρίβουμε μάλλον απότομα τώρα... λές και οι βάρκες θα ακουμπήσουν στη θάλασσα.... Κάποιος γεφυραίος μπουνταλάς; Μήπως;;;

Το μικρό μου hobbit υποφέρει λιγάκι γιατί εδώ και 2 ώρες έχω βάλει Cave...
και που' σαι ακόμη....
Αλλά δεν έχει ανάγκη. Τούτοι εδώ οι τύποι είναι τόσο μονότονα συγκεκριμένοι και D' Ugru (Ντουγρού) που δεν τους ακουμπάνε τέτοιες λεπτομέρειες....

Ώρα για φαγητό.... και μετά 7-8 ποτά για να χωνεψουμε....

Στο Παρίσι αδελφέ μου... στο Παρίσι.

5 σχόλια:

sorry_girl είπε...

Cave??????Το πέθανες το μάι πρεσιους!χεχε!φιλιά πολλά από τη μαύρη Αθήνα.Εδώ πάλι ακούγεται μόνο Bowie.

Sigmund_01 είπε...

θα σου κρατήσουμε θέση στο Λυκαβητό στις 22 του μηνός!!!
Καλά να περνάς :-)

Lamiotis είπε...

Στο Παρίσι αδελφέ μου... στο Παρίσι...!
Να περνάς καλά.

Afrikanos74 είπε...

εεεεε, μωρε καπετανιο!

ιντα καμεις ωρε?

παενε εις τας Παρισιοις
και μετα θελω φωτο

ΑΠΟ 'ΚΕΙ ζηλευω...
α, κι απο Χαβρη (Ιουδαιων)

μου λειψανε κι οι μυδοφαγοι...

Ο Καλος Λυκος είπε...

"Στη Μόσχα..." λένε, ρε κολλητέ...

Προσοχή εκεί στους Παρισίους νήσους, ε;