Δευτέρα, Ιουλίου 31, 2006

Ημερολόγιο Καταστρώματος IV

30 Ιουλίου. 13:35
Δεμένοι στην Κοπεγχάγη. Τώρα που το σκέφτομαι δεν έμαθα ποτέ ποιό είναι το ομώνυμο γλυκό. Όλο θυμάμαι κάποιους παλαιότερα να λένε «φάγαμε στους Δεληπέτρου μια Κοπεγχάγη... ωραιότατη!».

Μάλλον πέρασε η μόδα της γιατί δεν την ακούω πια...
Είμαι στο γραφείο. Κομμάτια. Ευτυχώς στο Tallin βρήκα νεσκαφέ και πήρα καμια δεκαριά κουτιά. Τώρα, μετά το φαί, είναι ότι πρέπει. Τέλειωσα και τις δουλειές μου στο φτερό οπότε μια-δυο ώρες μπορώ να τις περάσω κάνοντας κάτι άλλο. Με έπιασε το οργανωτικό μου χτες και ποιός είδε τον θεό και δεν τον φοβήθηκε!
«Και αυτά εδώ τί είναι; Με ημερομηνία 2003; Υπάρχουν αυτά τα συστήματα onboard; Όχι; Και γιατί είναι ακόμη εδώ αυτά; Τα υπόλοιπα γιατί είναι χύμα αλλού κι όχι ζυγισμένα-στοιχισμένα σε κεντρικό σημείο; Όχι - Θα μπουν σωστές περιγραφές να μπορεί κάποιος να κάνει browsing σε αυτό που θέλει. Όχι τύπου GFO, XS3V, WKST, SRV, TURBO Intercooler.

Αυτά που λέει ότι είναι trash και τα φυλάμε και τα κάνουμε backup;;;
ιιιιιιιιιι!!!!! Βαρβάρα! Το Δίκανοοο!!!

Τώρα με πήρε η μικρή φίλη-πινέζα. Εδώ και 3 μέρες έχει πάθει blue screen στο μυαλό. Δεν ξέρει τι θέλει, τί της γίνεται, γιατί με παίρνει τηλέφωνο, και η ερώτηση για το κοινό έχει ως εξής: Εγώ τί φταίω;;;;;;;;
Τώρα τσέκαρα τα mail μου. Μην μου λέτε να προσέχω στην Ρωσσία μην κολλήσω τίποτα. Δεν πάω ρε παιδιά με πουτάνες. Δεν μου πάει με τίποτα. Τί να κάνουμε τώρα;

Εγκεφαλομαλάκας γεννήθηκα, εγκεφαλοκαμμένος θα πεθάνω. Άμα δεν σου κάνει κλίκ στο κεφάλι, πως παίρνεις μπρος ρε παιδάκι μου; Όσο στερημένος και να σαι. Δεν το καταλαβάινω. Ρε λες να μην είμαι αρκετά άντρακλας και να ξεφτιλίσω το όνομα της ένδοξης Κρητικής οικογένειας;
Αλλά πάλι... δεν ήμουνα ποτέ και το φρονιμότερο παιδί.... Μια ζωή, μέχρι που έφυγα απ’ το πατρικό (μητρικό) μου, η μάνα μου έλεγε το πρωί στην κουζίνα ψιθυριστά:
- Ποιά είναι μέσα;
- Η Έλενα (π.χ).
- Άλλη αυτή; Καινούργια; Τί έγινε η πως-τη-λέγανε; Τη σούταρες;
- ... (σιωπή – δεν δίνεις λογαριασμό, δεν παίρνεις λογαριασμό)...
- Αμάν ρε παιδάκι μου... πάει κι αυτή. Α! Πήρε κι εκείνη η συγχωρεμένη και σε ζήταγε. Δεν θυμάμαι όνομα αλλά γνωστή φωνή μου φάνηκε.
Αυτή ήταν η περιγραφή για κάποια πρώην: Η Συγχωρεμένη.
Τί έγινε τώρα;;; θυμήθηκα τη μάνα μου; Χριστός κι Απόστολος (Καλδάρας)!!!! Α, όχι.

Απλά μου ήρθε η φάση για να επαναπροσδιοριστώ ως αρσενικό (και παλιά δαντέλα) και να μην υποκύπτω στα εύκολα και μίζερα.
Τώρα βέβαια... για να μην λέμε και παπαριές (ζητώ ταπεινά συγγνώμη αλλά φταίει η Γαλλική μου παιδεία) χτες μια βρωμιά την έκανα, μάλλον την ξεκίνησα με μια που εκ πρώτης όψεως διαφέρει από τα πυροβολημένα onboard. Είναι από Νότια Αφρική, σοκολατένια, η Κάρεν. Απίστευτο βλέμμα έχω να θέσω και αυτό αυτόματα βάζει το κλειδί στη μίζα. Πως να αγνοήσεις τέτοιο βλέμμα;
Προς τους κ.κ. International Lovermen: Τις μαλακίες τύπου «οι μαύρες βρωμάνε», να μην τις λέτε. Εκτός αν πήγατε με καμιά τελειωμένη που είχε να κάνει μπάνιο 1 μήνα. Ή έτσι ακούσατε, έτσι λέτε. Δηλώνω υπευθύνως ότι είναι υπέροχες.
Ο υπευθύνως δηλών και κάτωθι υπογράφων,
Godot.

Ότι και να λέμε... με τέτοιο σκατούπνο... τώρα κουτουλάω. Και είναι μόνο 3:15μου μου (τζου).

Υποτίθεται ότι περιμένω τον συνάδελφο που βολτάρει έξω να με αντικαταστήσει οn duty και να πάω κι εγώ.... Κάνει ζέστη έξω, νύστα μέσα... σκατά. Ισως να την έπεφτα για καμια ώρα. Μήπως να μην τελειώνω τις δουλειές μου τόσο γρήγορα; Και βαριέμαι μετά, και «δεν πρέπει»....

21:30 μμμμμμμμμ
Πολύ καλή η Κοπεγχάγη έχω να θέσω και δεν λέω τίποτα άλλο. Απλώς πολύ ωραία.

Ήταν η έξοδος των συναντήσεων. Κυκλοφορούσα με μια θαυμάσια ψηφιακή μηχανή στο χέρι και έβγαζα αβέρτα φωτογραφίες. Με σταματάνε 3 κοπέλες, μου προτείνουν την δική τους μηχανή και μου λένε «Excuse me sir, do you mind take us a photo? – No, I don’t mind at all» τους λέω, σηκώνω την δική μου και τις βγάζω μία. Χαχαχα και ψουψουψου. Αηδίες. Και οι τρεις ήταν από το καράβι. Γνώρισα τη μία. Εκεί που ποζάρανε έβγαλα την ταυτότητα που έχουμε και τους λέω αν ξέρουν τί είναι αυτό. Οι δυο έκαναν τις έκπληκτες, η τρίτη είπε ότι με έχει δει. Χαριτωμενιές του κώλου. Ασταδιάλα. Δεν επιστρέφω στο Γυμνάσιο και επίσης δεν θα με κάνετε πιρόγα.

Παρακάτω, βρέθηκα μπροστά στην Όπερα και έμεινα αυγό. Εκπληκτικό κτίριο. Τραβούσα φωτογραφίες κι εκεί, ενώ κάποια πίσω μου κάτι φώναζε προς τα εμένα αλλά ούτε που άκουγα τί έλεγε. Μέχρι που με έπιασε από το μανίκι και είπε «Sebastian! Oh, sorry, I thought you were someone else». Κάποιος με φώναξε Σεμπάστιαν! Από εκείνη την ώρα όλο αυτό μου έχει κολλήσει. «Κατάρα-Κατάρα σ’ αυτό το ταξίδι που φέρνει η αγάπη, Όχι – Όχι – Ναι».
Πιό κάτω βρήκα δυο Έλληνες και μία τύπισσα από τη Σερβία και επιβεβαίωσα πόσο ψώνιο μπορεί να γίνει ένας άνθρωπος από το πουθενά και κυρίως χωρίς να το αξίζει. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά θα υποφέρει πολύ αυτή η κοπέλα χωρίς να ξέρει γιατί και χωρίς να μάθει ποτέ τίποτα.
«Κι εμένα τί με κόφτει ρ’ αδερφάκι μου;;;»

Οι security απ έξω κάνουν πολύ φασαρία.
Ή μαζεύουν τα μηχανήματα πετώντας τα, ή ήδη βυθιζόμαστε και εγώ γράφω post.
Τι γκαπα γκούπα είναι τούτα δεν ξέρω – δεν με νοιάζει.
«Σμάρι κοράκια να πετάν στην έρημην αρένα, και στο χωριό να ουρλιάζουνε τη Νύχτα εφτά σκυλιά». Απλά πέρασε απ το μυαλό μου δεν ξέρω γιατί.
Έχω τραβήξει φωτό, νομίζω 2, από αυτό που θα έκανε (και στην Κοπεγχάγη) την mmg πάλι να κυλιέται στα πεζοδρόμια με την Ιιιιιιιιιουουουουου ααααα Αααα ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Ιαχή που όλοι ξέρουμε κι αγαπήσαμε. Μιλάμε για φωτό εξαίσιου κάλους και αισθητικής.

«Και προχωρούσα μέσα στην πόλη, χωρίς να γνωρίζω κανέναν, κι ούτε κανένας με γνώριζε....» αυτό το laptop δίπλα μου με κοροιδεύει μου φαίνεται. Εγώ φταίω που έχω random playlist και δεν του λέω πότε να βάλει τί.

. . . _ _ _ . . .
Δώστα Σε Μένα ακίνητος. Στις καλένδες όλα μυρίζομαι. Houston, we have a problem. Και ο ίδιος χρόνος δεν δουλεύει προς το παρόν.
. . . _ _ _ . . .

Λέω λοιπόν να πάω να πάρω κανένα πουκάμισο σήμερα. Τίγκα στα μαγαζιά η πόλη, φυσιολογικές τιμές, approved, ξεκινάμε!.
Και:
Κυρίες και Κύριοι για 33η σεζόν, στον ρόλο του μαλάκα, ο ίδιος. (Applause). Sunday bloody Sunday ρε καραμήτρο……
Και μετά ακολουθεί Όσλο!
Που για να αγοράσεις τυρόπιτα παίρνεις δάνειο.

Ένα dry martini ρε παιδιαααααα!!!!!!! Έλεος!!!!!! Με Miller’s και Noilly Prat. Όποιοι από σας το ήπιες απ’ τα χεράκια μου.... ξέρουν.
MMG σταμάτα – μην το ξαναπεις – με σκοτώνεις!!!
Ή ένα Gentleman Jack ας πούμε... Ένα Tanqueray No 10…. Έστω ένα σφηνάκι Jagermeister για πλάκα ρε παιδί μου. Να στρώσει το στομάχι και να κάνει την σωστή εισαγωγή για το κύριο μέρος. “No sir, just that”. Και σου δείχνει το μπουκάλι.
Ποιό that ρε συφοριασμένο; Πιές το εσύ το that. Ούτε για να σφουγγαρίσεις κατάστρωμα δεν κάνει αυτό. Αυτά τα πίναμε στα 16. Ένα βήμα πριν πιείς Μυρτώ με άρωμα λεμόνι! “Sorry sir…”. Sorry ε; Ε καλά, φέρτο και ας μην αναφερθούμε ξανά στο ζήτημα.

Καλά

31 Ιουλίου 06. 08:51αμ – πμ δηλαδή.
Αυτό το "καλά" έμεινε από χτές. Δεν θυμάμαι τί ήθελα να γράψω... αλλά το άφησα έτσι μόνο του. Τελειώνω τον 1ο μου καφέ (πραγματικό καφέ – είπαμε.) και θα πάω για refill σε λίγο. Χτες τέλειωσα νωρίς ενώ είχα δυνάμεις και κέφι για περισσότερα. Βλέπεις... δεν βγάζω εγώ την δουλειά. Ελπίζω να λυθούν σήμερα μερικα προβλήματα. Θα πάμε με τον μανατζαραίο μου στο αφεντικό μας onboard να δούμε τί ψάρια θα πιάσουμε. Είναι τόσο χαζό το αίσθημα όταν δεν είναι στο χέρι σου να κάνεις το αυτονόητο και περιμένεις από κάποιον άλλον. Δεν έχω συνηθίσει να με νταντεύουν, αλλά αν κάποιος πει ότι θέλει να το κάνει... ααααα..... έχω απαιτήσεις. Ή ότι καλύτερο, ή μην το λες καθόλου.

Θέλω να στείλω φωτογραφίες αλλά είναι λίγο ζόρι. Είναι πάρα πολλές, μεγάλες σε μέγεθος και πρέπει να διαλέξω μερικές αντιπροσωπευτικές, να τις μικρυνω, να βάλω και μια περιγραφή από που είναι, να να νάι νάι νά-νάι-σήκω-χόρεψε-κουκλί-μου-να-σε-δω-να-σε-χαρώ.
Πρέπει να βρω ένα προγραμμα να μου κάνει batch τη χαμαλοδουλειά.
Χασμουριέμαι... ακόμα νυστάζω. Αν έβαζα ένα καναπεδάκι στο γραφείο;
Χρειάζομαι εκείνο το refill να στρώσει το μυαλό μου....
πω πωωω χάλια είμαι.

Τρίτο κουδούνι - βγαίνω.

16 σχόλια:

zouri1 είπε...

Νομιζω οτι δεν πηρες χαμπαρι το ποστ,με τα παπουτσια που σου αφιερωσα

The Motorcycle boy είπε...

Για τις μαύρες συμφωνώ -είναι αιώνιο απωθημμένο μου. Αλλά με τη μόνη μαύρη που έχω κοιμηθεί είναι μια ΥΓΕΙΑΣ ΙΟΝ. Δε βαριέσαι -αν τα δοκιμάσεις όλα σε αυτή τη ζωή δεν θα μείνει τίποτα γι' αργότερα και θα σε κοροϊδεύουν οι ινδουιστές.
Βλέπω βρίσκεις τον δρόμο σου -σεμνά και ταπεινά. Εύγε νέε μου.
Υ.Γ.: Οι φωτογραφίες με τις γκόμενες που είναι; Χεστήκαμε για τα αξιοθέατα -ανέβαζε, στείλε, εμφάνισε γυναίκες.

Sigmund_01 είπε...

Καλημέρα!
Μην ακούς τον γκρινιάρη...
Να βγει στο δρόμο να βρει γκόμενες...
Αξιοθέατα θέλουμε να δούμε...

zouri1 είπε...

εστειλε κατι φωτο απο το Ταλιν.
Και εχει και μια εσθονη.Στο ιδιο σημειο ειχα δημοσιευσει και εγω φωτογραφιες.Τεραστια διαφορα υπερ.8 μηνες πριν.Ρε Godot.Zouri δεν γινεσαι,γενιεσαι.
Σιγκμουντ,εγω εχω τα παντα.Πηγαινε στην στηλη αριστερα που εχω φωτο απο τα ταξιδια μου.

Mari-R1 είπε...

zouri egw exw apo to talin apo prin 2 xronia xa sas efaga kai toys 2...Opws kai nei re godot tin KAren tha ti doyme katholoy i mpa..?Na ikanopoiisei kai o presvis tin periergeia toy diladis

zouri1 είπε...

εγω περιμενα να πεσει ο κομμουνισμος πρωτα ¨)

mmg είπε...

& siga mi de to xanapw!
(to akouses loudnclear?GOOD)
xxxxssst.xrwstas agapi mou-xrwstaaaaaaaas.
pou edw ti vgazoume me coktail tou butt & esy xoreveis maKARENes-asixtir.ethesa & xalafrwsa-ax.

thelw(kiasponaei-mono otan gelaw)tis 2 III-OU photo,sta plaisia tis
diadikasias exagnismou mesw aftotimwrias.gmail me asap nafti!!!

mmg είπε...

sta moutra se filisa?
OOOOXIIIIIIII???
spevdw

SSSSSMOUATSAAAA
TSAAAARAAAAAASSSMAKIAsmmmts

ax-exontwthikatiptnmou

Καπετάνισσα είπε...

Όσο κι αν ο ρόλος μοιάζει ο ίδιος, κοστούμια αλλάζεις, δε μπορεί!

Πρόσεξε το καινούργιο πουκάμισο, ε;
Να 'ναι σε ζωηρό και ζεστό χρώμα.
Να'σαι έτσι κι από μέσα!

Φιλιά.

tomboy είπε...

mboy συνεχισε ετσι και η μονη μαυρη με την οποια θα πας, θα ειναι η μαυρη ωρα που σε εφαγε
αισιχτηρ
γκοντε η μαυροκινέζα απαιχτου εμφανισεως εχω να θεσω, μπραβο μπραβο!

Afrikanos74 είπε...

"Μην μου λέτε να προσέχω στην Ρωσσία μην κολλήσω τίποτα. Δεν πάω ρε παιδιά με πουτάνες. Δεν μου πάει με τίποτα. Τί να κάνουμε τώρα;
Εγκεφαλομαλάκας γεννήθηκα, εγκεφαλοκαμμένος θα πεθάνω. Άμα δεν σου κάνει κλίκ στο κεφάλι, πως παίρνεις μπρος ρε παιδάκι μου; Όσο στερημένος και να σαι. Δεν το καταλαβάινω. Ρε λες να μην είμαι αρκετά άντρακλας και να ξεφτιλίσω το όνομα της ένδοξης Κρητικής οικογένειας;"

ποιος κακοηθης σου ειπε τετοιες κακοηθειες, να του βγει κα-λ-οηθης σπυρι στον πισινο!!!!!

Νομιζω οτι εισαι αντιπροσωπευτικο δειγμα(τιον) τσι Κρητης...της παλιας, οι τσι νεας!:-)

Για τα παντα παντως χρειαζεται η προφυλαξη....ακομα κι απο την υπερβολικη εκθεση στο ΠιΣι, στην μ@@@@@α των αλλων κτλ!

(μεγαλο θεμα και δεν εχω πιει και φραπα....)

zouri1 είπε...

Παντως στην Κοπενχαγη,τον Κριστιανσεν εχουνε παντου.
Ετσι λεγεται και η μεγαλος λεωφορος μπροστα απο το Δημαρχειο.

thel είπε...

Κορυφαίο το "έμεινα αυγό"!

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Κουραγιο.Καποτε θα τα θυμασαι και θα γελας(;).

annanias είπε...

Gode σε χαιρετώ!Μια χαρούλα τα περνάς βλέπω!Αντε και καλύτερα!Τα φιλιά μου!


ps.αυτή η θάλασσα και η αλλαγή περιβάλλοντος μια χαρά ωραία επιρροή έχουν στα ποστ σου, εύγε!

oistros είπε...

Μαρτίνι δεν έχω πρόχειρο αλλά ετοίμασα ένα τραπέζι με γεύσεις από τον τόπο σου. Ρίξε μιά ματιά: http://oistros-reportaz1.blogspot.com/2006/08/blog-post.html