Τρίτη, Μαΐου 23, 2006

Κώδικας Λένιν

Ο Λεοπόλδος Φον Βίλκενμπαχ μετά από 45 χρόνια ερευνών, εντόπισε μέσω μιας καλοπληρωμένης πληροφορίας, ίσως τον σπανιότερο πίνακα στον κόσμο.
Το τί απεικονίζει παραμένει μυστήριο και όσοι τον έχουν δει κρατούν ερμητικά το μυστικό σε έναν στενό κύκλο μυημένων.
Οι πληροφορίες μιλούν για αποτύπωση ενός αγνώστου περιστατικού της ζωής του μεγάλου Σοβιετικού ηγέτη με τρομακτική ιστορική σημασία.
Πρόκειται για τον θρυλικό πίνακα που κανείς ποτέ δεν έχει δει και πολλοί θρύλοι έχουν συνδεθεί με αυτόν, με τίτλο «Ο Λένιν στο Βουκουρέστι», αγνώστου καλλιτέχνη.

Ο Φον Βίλκενμπαχ βρέθηκε σε ένα υπόγειο της πιο κακόφημης γειτονιάς του Ρότερνταμ τον Νοέμβρη του ’84 όπου εκεί επιτέλους θα ερχόταν αντιμέτωπος με αυτό που ισοδυναμεί με το Άγιο Δισκοπότηρο στους κύκλους των μεγάλων Μουσείων και Συλλεκτών ανά τον κόσμο.
Ο ηλικιωμένος παλαιοπώλης Έριχ Βαν Ζάντερ, άνοιξε στον Λεοπόλδο Φον Βίλκενμπαχ κι αυτός, ακολούθησε τον γέροντα στο υγρό και γεμάτο παλιά και άνευ αξίας πράγματα μέχρι που εκείνος σταμάτησε μπροστά σε μια μεγάλη πόρτα.
Η βαριά πόρτα άνοιξε με τον χαρακτηριστικό ήχο της υποπίεσης, πράγμα που σήμαινε ότι ότι ήταν πίσω της βρισκόταν σε κενό αέρος.
Τα μάτια του Φον Βίλκενμπαχ άρχισαν να βουρκώνουν καθώς ένιωθε πως επιτέλους θα έρχονταν αντιμέτωπος με την ίδια την Ιστορία.
Κάθε τρίχα του κορμιού του ορθώνονταν καθώς ο Βαν Ζάντερ παραμέρισε το βαρύ κόκκινο βελούδο αποκαλύπτοντας μια βαριά κορνίζα διαστάσεων περίπου ενάμισι μέτρου πλάτους και 80 εκατοστών ύψους.
Ο ελλειπής φωτισμός όξυνε κι άλλο την αγωνία του Φον Βίλκενμπαχ και ένιωσε την καρδιά του να σταματά στο άκουσμα της αργής και σπηλαιώδους φωνής του γένοντα Βαν Ζάντερ:

«Χερ Βίλκενμπαχ, σαράντα χρόνια φύλαξα το μυστικό από τις μάζες· απόψε, συγκινούμαι ιδιαίτερα που το αποχωρίζομαι και περνάω στα ασφαλή χέρια σας το μεγαλύτερο ντοκουμέντο και καλλιτεχνικό αριστούργημα του εικοστού αιώνα.
Λεοπόλδε Φον Βίλκενμπαχ, αγαπητέ μου φίλε, παραδίδω στην όρασή σας και την ψυχή σας, τον Λένιν στο Βουκουρέστι!»

Με μια κίνηση ένας προβολέας άναψε κάνοντας και τους δύο άντρες να κλείσουν τα μάτια στιγμιαία.
Όταν συνήθισαν το φώς, ο Φον Βίλκενμπαχ κρατήθηκε από μια πολυθρόνα νιώθοντας τα γονατά του να λυγίζουν και σήκωσε το βλέμμα προς τον πίνακα.

Απεικονίζονταν μια όμορφη ξανθιά γυναίκα, επάνω σε ένα κρεβάτι, ακουμπώντας μόνο με τα γόνατα και τους αγκώνες, με το σώμα παράλληλα στο κρεβάτι και μια έκφραση μαινάδας στο πρόσωπο.
Πίσω της, ένας νεαρός με λεπτό μουστάκι χωρίς κανένα ρούχο επάνω του, εκτός από το πηλίκιο και τις ψηλές δερμάτινες μπότες του Κόκκινου Στρατού.
Στο σώμα του αποτυπώνονταν εξαιρετικά η δύναμη και η ένταση την ώρα που το όργανό του σφυροκοπούσε την γυναίκα.
Η σκληρή του έκφραση αποδίδονταν με θαυμαστή τελειότητα στο ιδρωμένο του πρόσωπο. Από το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας, φαίνονταν στο βάθος, ο μεγάλος τρούλος του Κρεμλίνου.

Ο Φον Βίλκενμπαχ ένιωσε τον ιδρώτα να κυλάει στο μάγουλό του και κατάφερε να ψελλίσει:

- Φίλε μου, είναι πολύ όμορφο αν και πολύ προκλητικό για την εποχή του.

- Είναι η κρεβατοκάμαρα της συζύγου του Λένιν καλέ μου φίλε.

- Ποιοί είναι στον πίνακα;

- Είναι η γυναίκα του Λένιν και ο μετέπειτα υπασπιστής του Νικίτα Χουρτσώφ.

- Και...... ο Λένιν που είναι;

- ... στο Βουκουρέστι!

6 σχόλια:

zouri1 είπε...

palio to xero se alli version.

Elemental_Nausea είπε...

Εγώ σήμερα το έμαθα.Άτιμες αυπνίες πάλι γαμώτο.

Epsilon είπε...

Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιοί :-P

homelessMontresor είπε...

Υπήρχαν και τότε οι παπαράτσι δημοσιογράφοι? Μόνο που ζωγράφιζαν πορτρέτα αντί να βγάζουν φωτογραφίες! Επίσης να σχολιάσω και το κείμενο περι θεατρικού στοιχειώματος και να πώ οτι μου θύμισες σκηνή από ελληνική ταινία και πολύ το διασκέδασα!

roidis είπε...

xaxaxa! υπέροχο. βρεεε τι μου θύμησες.
(ωχ. καρφώθηκα ηλικιακά)

Lamiotis είπε...

Πάρα πάρα πολύ καλό. Απίθανο!