Κυριακή, Μαΐου 28, 2006

Από τα ανέκδοτα...

Ήταν πολλά χρόνια πριν, πιθανότατα σε μία από τις ταβέρνες που μετά από παράσταση μαζεύονται ηθοποιοί, σκηνοθέτες, φίλοι, παρατρεχάμενοι, ο Δελαπόρτας - κλπ.

Στο μεγάλο τραπέζι κάθονταν ο Τσαρούχης και η Σαπφώ Νοταρά.
Αργά, κάποια στιγμή, ο Τσαρούχης λέει:

- Αχ βρε Σαπφώ μου, μεγαλώσαμε πολύ πια... και μείναμε μόνοι. Έπρεπε να παντρευόμασταν τότε, παλιά που είμασταν ερωτευμένοι (γεγονός)

και η θανατερή Σαπφώ:

- Αααααχ ... ναι βρε Γιάννη μου! Δίκιο έχεις...
Κοίταξέ μας τώρα...
Εγώ έμεινα στο ράφι, κι εσύ έγινες πούστης.

12 σχόλια:

Serenity είπε...

"Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει"...
:-P

Lamiotis είπε...

Πολύ ωραία απάντηση του έδωσε. Κορυφαία!!!

brainsick είπε...

Καυστική πάντα η Σαπφώ.

mmg είπε...

anmpilivampal

ngalimerasasasas

Cherryfairy είπε...

Σαπφώ Θεά!Σαπφέτ Νοτερό(Πορνογραφία)

Epsilon είπε...

ελεύθεροι άνθρωποι, χορτάτοι.

Μαρκησία του Ο. είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!

υπέροχο.

καλημέρα :)

zouri1 είπε...

TELEIO.
Φοβαμαι ομως.μηπως μετα απο 20 χρονια.
στην θεση τους εισαι εσυ και η mmg.
Εγω ακομα θα ειμαι ενας bloger,και θα γραψω αυτη την ιστοριουλα σας.
47 linkblog,θα παρω

mmg είπε...

tha einai o godot sto rafi & egw poustis?

antekala

Godot είπε...

les tote na postarw istories me xanthia trela agoria kai nautes?

mmg είπε...

& egw na zalwnomai mpourlota?

Eu-aggelos είπε...

xaxa kalhspera.ena sav/ko efiga kai mou leipsate.filia se olous