Κυριακή, Δεκεμβρίου 25, 2005

Μετεωρισμός 8 δευτερολέπτων...

Ήρθες. Ναι. Περίμενα. Σ' έψαχνα. Εσύ είσαι; Εσύ είσαι. Τώρα. 'Ελα. Φοβάμαι. Θέλω. Σ' αναγνωρίζω. Ναι. Το πρόσωπό μου κάτι παθαίνει. Το νιώθω. Ξέρω το άγγιγμά σου. Σίγουρα. Κοίτα με. Κι άλλο. Ζεσταίνομαι και Ρίγος. Ναι. Τί βουίζει; Μόνο εγώ το παθαίνω; Το ακούς; Με κοίταξες έτσι τώρα... Καταλαβαίνεις...Το βλέπω. Ναι. Σε βλέπω. Κοίταξες μέσα μου. Σε δέχομαι. Μουδιάζω. Να σε μυρίσω. Άγγιξέ με. Μη με κοιτάς. Κοίτα με. Θα γελάσω. Μέθυσα ακριβώς τώρα.Ήξερα ότι θα 'ναι έτσι. Λιώνω. Ναι. Θα κάνω οτιδήποτε.Μπορώ. Λύνονται όλα τώρα. Είναι Σοβαρό. Με κατάλαβες. Με κατάλαβες; Μ' αναγνώρισες. Μ' αναγνώρισες; Που είμαστε; Σιωπή όλα. Κάτι τεντώνει τον Κόσμο... Τεράστιο το Τώρα. Όχι. Ναι. Εδώ είμαι. Είμαι. Είμαι. Σ' εσένα. Σ' εσένα. Πηχτή θάλασσα βράδυ. Μαύρη. Ναι. Έχεις λακάκκια; Τί; Τί; Πες! Μην ανησυχείς. Πως να πω; Κατάλαβε! Ναι! Φωνή. Αόρατα ανάμεσα κύματα. Αργή κίνηση όλα.... Κι εγώ. Γυναίκα... Ναι. Γυναίκα...




- " Κι από δω, η φίλη μου η .....".
- "Χάρηκα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: